Omdat ik afgelopen jaar niet mee kon doen, heb ik dit jaar weer vol enthousiasme deel genomen.
Voorgaande jaren heb ik met Buck gereden maar nu nam ik mijn merrie Lizzy mee een net 3 jarige Apony!! Het was even afwachten hoe ze zou reageren omdat je het met haar nooit weet maar ze vind vreemde dingen meestal heel leuk dus wie niet waagt wie niet wint.

En mijn gok, was het meer dan waart!
Romy (ymor) was mijn groom! Het was echt super gezellig en volgend jaar zijn we er zeker weten weer bij.
Ik ben ontzettend trots op mijn 3 jarige merrie, zo onwijs braaf!! Ze dribbelde wel wat en af en toe sprong ze op 2 beentjes wat bij, maar ze deed gewoon de pieten na die ook aan het springen waren haha!
De fotos zijn gemaakt met mijn telefoon, en mini broekzak cameratje maar wilde ze toch even delen!
Ik en Romy waren gesminkt en gingen we naar buiten even Liz uit de trailer gehaald en aan mij laten wennen als Piet!!
Ze was even lekker aan het snuiven en keek haar ogen uit, maar al snel merkte ze dat ik het was toen ik begon te praten.
Romy heeft foto gemaakt!

Maar ook wilde we samen op de foto! Dus even binnen in de school de camera aan een andere piet gegeven!

Nadat alles zijn plek had gekregen gingen we op weg het was geweldig!

Niet alleen de kids maar ook de pieten vonden Lizzy leuk!

Aan het eind van de optocht was er een opstopping van pieten die muziek maakte, en ik ieriteerde me mateloos! Lizzy begon ook te zeuren.

Eenmaal uit de stad, mochten de pieten die wilde in de stad blijven hangen tot een uur of 6 maar ik was er wel klaar mee en voor Lizzy vond ik het ook genoeg, dus we zijn rechtstreeks terug naar de school gereden waar we gesminkt zijn. We hadden er lekker de vaart in!
En kregen begeleiding van de smerissen.

En nog een filmpje die me zus gemaakt heeft!
Een geslaagd 2012!