Ook ik was van de partij bij de mini marathon in Hoofddorp. Mijn spannetje is relatief onervaren, Heaven loopt sinds januari voor de wagen en Honey pas 2 maanden. Maar de dames doen het geweldig, we hebben inmiddels onze eerste puntjes binnen in de dressuur en hebben erg veel lol met het span. We willen tijdens het indoorseizoen lekker ervaring opbouwen. Ik moet nog heel erg wennen aan de snelheid en wendbaarheid met deze ponies
Wat een ontzettend leuk span pony's heb je. Het geheel vormt ook een mooie combinatie!
merrieveulen
Geplaatst: 03-10-12 17:26
Het blijft een prachtspan Tamara! hopelijk nog een hoop mooie plaatjes/ filmpjes/ ritjes te gaan in de toekomst!
Romy_tessa
Geplaatst: 03-10-12 20:16
Ik heb jullie zien rijden in Hoofddorp, vond het echt super netjes gaan! Ik had eigenljk niet verwacht dat jullie pas zo weinig ervaring hadden, dat belooft wat voor de toekomst. Naas mij stonden ook mensen die het er continue over hadden wat bijzonder de kleur van de pony's wel niet was
Bedankt ! Ja ik krijg eigenlijk altijd wel mensen op me af die ze bijzonder vinden. Ben ook erg trots op ze, had ze trouwens net de dag ervoor geschoren dan zijn ze vaak ook wat lichter van kleur.
Erg leuk Tamara, het is een prachtig mooi span. Ik sta er niet verbaasd van dat je de aandacht naar je toe trekt. Ben benieuwd hoe je er over een jaartje voor staat.
wauw tamara! wat ziet het er leuk uit zeg! ze lopen ook echt fijn samen! zeker omdat ze nog zo onervaren zijn! kom inderdaad maar snel eens mij mel in de buurt starten, ik wil het ook wel in het echt bewonderen!