[AR] Filmpje Bram(appaloosa)voor mij de 2de x!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

appiebram

Filmpje Bram(appaloosa)voor mij de 2de x!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 09:39

Voor mij de 2de x achter het stuur met Bram!!
Super leuk natuurlijk(tenminste vind ik)! :P

Jorinda

Re: Filmpje Bram(appaloosa)voor mij de 2de x!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:42

Ga je nou over een paar groenten-gewassen heen :')?
Het lijkt soms een beetje alsof hij niet echt weet waar hij heen moet, beetje een links-rechts-links-rechts-tochmaarrechtdoor idee :P

Maar verder ziet het er heel leuk uit! :D

appiebram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 09:46

Jorinda__ schreef:
Ga je nou over een paar groenten-gewassen heen :')?
Het lijkt soms een beetje alsof hij niet echt weet waar hij heen moet, beetje een links-rechts-links-rechts-tochmaarrechtdoor idee :P

Maar verder ziet het er heel leuk uit! :D

Hihihi ja het is in een dijkje waar nogal wat apparte gewassen staan!!Dat van rechts naar links idee is echt mijn schuld......Moet goed oefenen!!!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:47

Oefening baart kunst hoor :D Ik kan ook alleen nog maar rechtdoor over een rechte weg :') Heb het ook al een hele tijd niet meer gedaan. Ooit komt mijn paard ook voor de kar, haha.

Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 10:22

Bram doet het goed, hij heeft gisteren mooi staan kijken toen ik les had in de bak. Er staan idd wat vreemde planten op dat stukje, soort groot blad is het.
Dat slingeren komt vanzelf wel, kwestie van aan elkaar wennen en leren maar daar zal Monte je goed bij helpen.

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 11:06

Dat doe je goed zo voor de 2e x, leuk om te zien :D
Dacht eerst ook dat het gewassen waren, waar je door heen reed! hihi

appiebram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 13:25

Jorinda__ schreef:
Oefening baart kunst hoor :D Ik kan ook alleen nog maar rechtdoor over een rechte weg :') Heb het ook al een hele tijd niet meer gedaan. Ooit komt mijn paard ook voor de kar, haha.

Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!

Dankje!!!

appiebram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 13:26

Letsdunit schreef:
Bram doet het goed, hij heeft gisteren mooi staan kijken toen ik les had in de bak. Er staan idd wat vreemde planten op dat stukje, soort groot blad is het.
Dat slingeren komt vanzelf wel, kwestie van aan elkaar wennen en leren maar daar zal Monte je goed bij helpen.

idd wel een mooi stukkie om ff te oefenen!!!
Helemaal leuk vind ik dat!!Morgen gaan we 2 spannen met Bram en Doriena!!Ik ben benieuwd als ik er aan denk zal ik weer foto's en filmpjes maken!!!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:30

Gaaf zo'n appie voor de wagen! Dat slingeren wordt vanzelf minder als hij er vaker voor staat. Alleen zou ik jezelf wel aanleren om vanaf het begin aan de zweep in je hand te pakken. Dan wordt het snel automatisme en kun je snel ingrijpen, mocht het nodig zijn. Zonder zweep in mijn hand voel ik me een stuk minder veilig op de bok, terwijl die van mij erg braaf zijn.

appiebram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 15:26

capopjekop schreef:
Gaaf zo'n appie voor de wagen! Dat slingeren wordt vanzelf minder als hij er vaker voor staat. Alleen zou ik jezelf wel aanleren om vanaf het begin aan de zweep in je hand te pakken. Dan wordt het snel automatisme en kun je snel ingrijpen, mocht het nodig zijn. Zonder zweep in mijn hand voel ik me een stuk minder veilig op de bok, terwijl die van mij erg braaf zijn.

Bedankt voor de tip!! Ga ik doen!