Het was ongelofelijk warm, maar onze spannetjes lieten zich toch prachtig zien! Daarna nog even een veldje opgezocht om wat mooie fotookes met groene achtergrond te nemen en ziehier het resultaat:
  Het was ongelofelijk warm, maar onze spannetjes lieten zich toch prachtig zien! Daarna nog even een veldje opgezocht om wat mooie fotookes met groene achtergrond te nemen en ziehier het resultaat:(ps: hoe krijg je bij vier hengsten de oortjes terzelfdertijd naar voor, iets wat echt niet simpel is? Oplossing: je laat een knappe dame met koets ten tonele verschijnen! En kijken dat ze deden!!!

)
 ) (pps: hoe laat je die knappe dame dan haar oortjes naar voor zetten? Oplossing: het vierspan heren draaft voor haar uit en zij denkt, pff zie die uitslovers bezig
 ):
  ):

Geplaatst
               Geplaatst 
 Je merrie is wel wat aan de bolle kant? Knap hoor dat jullie met dat warme weer op concours zijn geweest.
 Je merrie is wel wat aan de bolle kant? Knap hoor dat jullie met dat warme weer op concours zijn geweest.                                                         

Jammer dat ik je gemist heb! Had wel haast je karretje gestolen
 Jammer dat ik je gemist heb! Had wel haast je karretje gestolen  Gaaf ding dat het is!
 Gaaf ding dat het is!                                                         

en wat ben ik dan ook extra trots op Seluutje he
  en wat ben ik dan ook extra trots op Seluutje he  

!
 !