De oogkleppen zitten niet goed, je mist een BOOM op de wagen (ja, dáár zijn die lussen aan het schoftstuk voor) én nog geen broek? Dus... Als jij niet op de rem trapt ramt hij lekker tegen de hakken van je pony...
Idd... Levensmoe...
xElienx
Geplaatst: 16-08-12 21:17
wat heeft de broek nog voor een nut als je er niet eens een lamoen aan hebt zitten
brave pony
Succubi
Geplaatst: 16-08-12 21:19
xElienx schreef:
wat heeft de broek nog voor een nut als je er niet eens een lamoen aan hebt zitten
Idd... Kan niet iets van het hele plaatje bedenken wat "oké" is... Ik hoop dat er niemand gewond raakt als dit de openbare weg op gaat.
Hee Harstikke Leuk! ik verzorg ook een leuke Shet en morgen gaan we ook mennen, Juppie Jee!! Hopen dat het tuig nog past Ik zou kijken of ik morgen ook een leuke foto op Bokt kan zetten
Succubi
Geplaatst: 16-08-12 21:23
Die wagen maakt niet eens meer uit. Hiermee krijg je ongelukken. Je tuig zit niet goed, en je hebt geen lamoen op je wagen. Als ik jou was zou ik je foto eraf gooien en een ander persoon zoeken om je te begeleiden dit is levensgevaarlijk!
BobbieLover
Geplaatst: 16-08-12 21:25
Hee Hoeso verwijder? Je hebt meschien het verkeerden karretje kijk je op MP en kijk je voor een anderen ? daar door hoeft je pret er toch niet af te gaan
Hier kan je zien hoe het hoofdstel moet zitten enzo. De rest van de website is misschien ook leerzaam, succes in elk geval met de pony
tamary
Geplaatst: 16-08-12 21:29
Zie ik een oog onder het bakstuk? lijkt mij auw. Verder is de huidige optoming eventueel te gebruiken om te slepen, maar absoluut niet voor een kar. Kar heeft een lamoen nodig om veilig te kunnen trekken. Broek is erg handig ivm remmen van de kar, ook met een geremde wagen en eventueel pasje achteruit kunnen als je echt moet manouvreren ergens.
Ik denk dat je een paar kritische vragen aan je begeleider moet stellen over dit alles.
Succubi
Geplaatst: 16-08-12 21:29
Oogkleppen zijn er voor dat het paard niet naar de zijkant kan kijken en alleen naar voren. Dit dier kan niet voor zich kijken maar alleen achter de oogkleppen!! Beest ziet geen steek! En dat hoofdstel kan er zo afdonderen. Geen hoofdstel, geen controle, geen controle?? Echt GEEN plezier meer.
TS: Als je nog plezier van het mennen wilt hebben, zoek iemand met verstand! En een goede wagen. Want ik wens je WEL veel en vooral VEILIG menplezier! (btw: Dit is niet alleen gevaarlijk voor je pony, ook voor JOU en voor IEDEREEN die je tegenkomt!)
tamary
Geplaatst: 16-08-12 21:32
en aangezien de OP inmiddels foetsie is plaats ik hier een gastslotje.