Ik ben al een hele tijd bezig Flip te beleren voor de wagen. We zijn begonnen met lange lijnen. Toen heb ik een tuig gekocht. Daarna een HCA sulky, alleen ben ik daar een keer mee omgeklapt (zonder pony) en daar ben ik best wel bang van geworden. Ook kreeg ik de sulky niet goed in evenwicht en vond ik t niet prettig alleen t rijden. Dus kwam er ook nog een vierwieler! Daar heb ik al een aantal km's mee gemaakt! En t gaat onzettend goed! Flip is goed op stemcomando's, verkeersmak en heeft er onzettend veel plezier aan. Soms gaat t ook minder, zelf heb ik eigenlijk nauwlijks menevaring dus weet niet altijd goed hoe ik dingen moet aanpakken/oplossen. Maar voor zover ik dit zelf voor elkaar heb gekregen ben ik rete trots! Er staan nog een aantal dingen in de planning, de koetsentoch over een maand door bahtmen. Menlessen nemen op de manege (is nu zomerstop in de lessen)
T enige wat mij veel opvalt op foto's is dat hij zijn mond veel openheeft, hoe komt dit? Ik ben er een dun stangetje in. Hij reageerd perfect op t bit.
11 Juli, rijden in de wei. Zijn hoeven waren tever afgesleten dus we moesten in de wei gaan rijden.
1.

2. Mijn benen zijn een beetje te lang voor dit wagentje

3. Soms moet Flip de trein halen....

4.

5.

6.

7. Met zijn wilde haren door de wind.

8. Hier ben ik t meest trots op!

Inmiddels staat Flip op ijzers.
9. Gister op buitenrit

10.

Groetjes Inez & Flip!