De cavaletti's heb ik door de jaren heen al een aantal keer gehad de oude versie (zo'en 8 jaar terug) tot en met nu de laatste versie en ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben!! Ze zijn echt ENORM verbetert mijn complimenten hiervoor.

Het was echt een cadeautje om op de wagen te stappen zonder me eerst in alle bochten te hoeven wringen en ik zat een stuk relaxter dan op mijn HCA. De vering doet zeker niet veel ten onder, en ook hiermee kon ik flink goed scheuren vandaag ik ben dus echt enorm blij dat ik deze keuze gemaakt heb want ik vond het heel moeilijk om mijn HCA te verkopen. Die ik net sinds 2 maanden nieuw had, nadat ik al eens een blauwe had over gespoten tot een roze.

Mijn oude sulky is naar bokker Ymor gegaan, zei kan er met een gezond lijf prima op stappen.
En ik heb daarin tegen een cavaletti gekocht. Wij zijn stalgenoten dus kunnen van elkaar nog eens gebruiken.
Dus zo is mn oude raceeend niet ineens zomaar weg!

Stappen

Beetje 8tjes rijden, om hem weer wat soepeler te krijgen (laatste weken alleen maar buiten gereden!)

Poging tot hals strekken dat kan hij echt niet..

En thuis op het erf nodigde een plas het uit om er ff een keer door heen te gaan!

En thuis lekker rollen

*Ik wil hem nog dichter op de wagen hebben, nadeel is is dat deze lamoen stokken niet in kan schuiven of uitschuiven. Ik ga nog een manier bedenken hoe ik het simpel maar handig kan oplossen! (liefst zonder te lassen). Als iemand tips heeft hoor ik het graag.