Helaas moest mijn groom afzeggen en ben ik het avontuur alleen aan gegaan, maar met de mensen die ik vorig jaar daar ontmoet heb heb ik een super tijd gehad.
We zijn vrijdag aangekomen en kreeg gelukkig hulp met het opzetten van mijn tentje goh zie me nog staan

Toen dat allemaal gedaan was kwamen ik samen met Suzan (Suzan_bobar) op het idee om wild te gaan spotten met mijn spannetje.
Zo gezegt zo gedaan maar wat kwamen we laat terug, iedereen sliep al en het was pikken donker maar wel een ree gespot!
Zaterdag gingen we eerst met een stel meiden met de pony's wandelen en hebben s'middags weer een lekkere rit gereden met Lieselotte (LS_foto) en dit keer deden we zwinty tikken

Tum die altijd liever lui dan moe is vond het wandelen maar vermoeiend

Zondag hebben we ons opgegeven voor de pannenkoekenrit bij de vereniging. Leuke rit over de heide met leuke gedurfde heuvels. Wat hadden ze er zin in.
Net onderweg met als uitzicht Djuulsie met Soccie

Op de rustplaats:

Foto met joyce, mirjam en roos, Suzan met bink en wil-jan mijn groom lekker genieten van de rit!

De dag voor de vierdaagse (maandag) ben ik onder het zadel even een rustig ritje gaan maken op Tum met Rivaldo aan de hand, tijdens een kleine pauze ben ik daarna verder gegaan op Rivaldo.
Even rustig de spieren bewegen en genieten van het uitzicht.

Dag 1 van de vierdaagse was aangebroken. Iris (Röskur) was net zoals vorig jaar mijn groom!
Dit was naar mijn idee de zwaarste route, mulle paden, veel heuvels die je ook echt in volle galop moest nemen.
Ze hebben het super gedaan maar oh zo sterk en heet

Dag 2 Doordat het voor mij bijna niet ontspannen was met het span ben ik enkelspan met Tum gegaan.
Niet dat hij veel rustiger was, inhouden was omhoog komen en hij was heet. Zo ken ik Tum echt niet kleine drukte maker, maar hij bleef wel met contact netjes bij mij.

Gelukkig waren er ook momenten dat je lekker alleen kon rijden en de pony ook begon te ontspannen, heerlijk

Kort daarna sloten we ons aan bij een vrouw met een tuiger. Ze hadden goed elkaars tempo en brachten elkaar rust bij.

Dag 3 Ging ik met Rivaldo in enkelspan en was mij ervan bewust dat hij nog moeilijker kon zijn als Tum.
Hij maakt zich altijd zo heet en druk met andere erbij dat hij helaas 28 km heeft lopen dribbelen en drammen.
Zo heb ik tussendoor extra pauzes ingelast om even hem stil te zetten en bij te komen met een appel.
Vooruit.. voor de foto mag hij even gaan, daar hoefde hij niet lang voor te twijfelen

Dus een opstijgende start

Na de rit weten ze dat ze altijd wat biks krijgen, meneer moest even buiten de tent wachten maar vond het toch te lang duren

Dag 4 Doordat ik zo last had gekregen van mijn rug op de sulky en Rivaldo toch wel stiekem kon vastbinden aan een boom heb ik het mijzelf toch even makkelijk
gemaakt en ben ik met Tum onder het zadel de laaste dag gegaan. Helaas zijn hier geen foto's van gemaakt, omdat dit nogal een regenachtige dag was.
Zaterdag ben ik doorgegaan naar brabant om daar een weekje uit te rusten bij mijn vriend.
Daar mochten de pony's ook even in een landje om bij te komen.

Bedankt voor het kijken