Vandaag kreeg ik van bokker VanHuisUit een menles bij haar stalhouder Peter de Koning van stal Petrideko.
We zijn daarheen gegaan met pony in de trailer, hele happening voor ons!
En ik kan niet anders zeggen dan:

Bokker Crazymel was ook mee voor de mentale ondersteuning en de fotos!
Fjordjelief is 14 jaar, maar 1.40 hoog ongeveer en hartstikke lief. Hij heeft een luizenleventje wat bestaat uit zeker 5 van de 7 dagen elke week lekker niksdoen!
Qua mennen zijn we helemaal groen eigenlijk. Twee keer van een vriendin les gehad, en verder eigenlijk niet echt

En de quote van de dag ''Nou, hij loopt echt wel heel erg netjes en leuk hoor *fluistert: zeker voor een fjord*. En hij is zo heerlijk gevoelig in zijn mond!''
Nou

Inhoud van de les was eigenlijk vooral op mij gericht natuurlijk. Ik moet ontspannen zitten, mijn armen niet zijwaarts bewegen, handen bij elkaar houden en zelf recht doen.
Ons grootste probleem was de stelling rechtsom, omdat hij op rechts veel druk aannam en op links weinig. Daar rommelen we al 3 jaar mee.. En Peter had het met 3 kneepjes door.. ''als je nou zo *knijpt*'' En daar ging Diddle..
Nou, de fotos!

Helemaal spannend op een vreemde stal!

''nou, het gaat toch best wel netjes'' (het 2e rondje ofzo)

En daar stonden we dan

Peter wilde graag zelf even voelen, wat ik natuurlijk alleen maar leuk vond

*knijp* ''Oh! Het werkt echt!''

Rechtsom een heel net plaatje

Coupe orkaan door het weer

En helaas sloten we de les zo af

*drup!*
Het tuig zit niet perfect pas. Helaas moest ik op het laatst alsnog tuig lenen van Peter zelf omdat ik geen veligheids lichtogen heb aan mijn eigen tuig.. Ook de wagen zou hij iets dichter op mogen, maar dit ging ook prima, en op wendbaarheid gingen we toch niet aan de slag! Helaas is deze combi tuig/wagen niet van mij