Eergisteren opgehaald voor haar. Toen hebben we mijn reeds zeer netjes beleerde en mennen gewend zijnde fjordje ervoor geknoopt. Alleen vond ik 2wielers eng...
Vandaag hebben we een 3kwartier in de wei gereden. En eens geprobeerd of ik de banaan ook recht kreeg

Over de pony:
14 jaar, al jaren beleerd, staat normaal voor een wat zwaardere wagen (staat te koop, zie mijn advertenties!) maar nu we dit gevoeld hebben willen ook wij een oxer. Lekker compact!
Nou zie hieronder. Wees lief. Ik ben krom, mijn paard is krom, samen zijn we heel erg krom

Teveel van voor tegenhouden. Omdat deze wagen honderden kilo's lichter is is hij héééél erg voorwaarts. En dat loste ik fout op.

Rechtsom is de moeilijke kant. Hier ben ik dus best trots op

Teveel de handrem erop

Netjes!

Blijkbaar kun je met een sulky ook in galop

Hier vind ik zijn houding nog best wel netjes

Helaas onscherp. Dit was een moment van stappauze en van beide kanten rust terug vinden. Langer leidsel, en heel bewust ontspannen

En dan draven we eerst even zo, maar dan is in elk geval de handrem eraf!

En toen gebeurde dit

Ik ben heel trots op zijn mentaliteit, ik moest mijn paard inhouden en dat is compleet nieuw voor mij! Vandaar ook het struggelen met handrem erop etc. Maar we zijn er gekomen en ik heb hier echt ontzettend van genoten!
Hartstikke bedankt voor het sulky-lenen Mel!