Vrijdag/zaterdag 4-5 mei was er een SGMW in Kootwijkerbroek, en tsja, lekker dichtbij dus we besloten mee te doen! Voor het eerst een echte SGMW in de klasse 1.
De pony's zijn Noran (de linker met de oranje manen en kleinere bles) en Sylvester (rechter met de lichte manen en brede bles). Noran is net 7jr en Syl net 8 jr. Beide zijn welsh A ruinen van 1.16.
Ze zijn van mij sinds 28 Januari en ben nog altijd onwijs blij met ze!

Vrijdag dus de dressuur en vaardigheid.
Huiverde nogal voor de dressuur met tweespan, vooral de rechter is een dribbelkont, en zodra hij ging klieren gaat Noor vanzelf wel meedoen, dus dat stapgedeelte werd het moeilijkst haha.
Maar zowaar waren ze erg braaf en hebben ze zelfs gestapt en een beetje hals gestrekt haha. Maar dat komt vast goed! Gaan er hard op trainen en gaat al steeds beter (Syl rijd ik in enkelspan drs en heeft afgelopen wedstrijd de 16e mei nog 3 maal 1ste plaats met drs/vdh gehaald met 195 en 190 punten dus het zit er zeker in! maar in tweespan is ie gewoon erg happy).
Na de dressuur stonden we 4e. Geen idee hoe het zit met puntentelling van sgmw proefjes, maar boeide me niet heel veel haha. Komt wel.
Daarna de vaardigheid in, die ging super, de pony's bleven rustig en we waren foutloos en binnen de tijd. We waren 1ste in de vaardigheid.
Na de dressuur en vaardigheid samen bleef de stand op 4e plek.
De marathon verkend en hoopte dat ik t zou onthouden haha.
Volgende dag weer terug voor de marathon.
Weggedeelte ging super en kwamen netjes op tijd binnen, en zelfs het stapstuk hebben ze beide braaf gestapt.
De marathon in ging ook super, ze hadden er zin in!
We hadden een vd snelste tijden op de grote waterbak, dat was wel erg gaaf. Wat een machtig gevoel!
Helaas heb ik niet echt op de tijd gelet in de marathontraject, groom en ik gingen zo op in de hindernissen haha, dus we kwamen veel te snel binnen, wat me 15strafpunten opleverde

Kijk en geniet

1.
Dressuur

2. Noortje kan ook heel mooi lopen, en gaat ook steeds beter maar in de proef had meneer geen zin haha, dit was met inrijden.

De vrij pittig opgestelde vaardigheid waar je goed moest sturen en waar veel balletjes zijn gevallen bij vele, dus blij dat de pony's rustig bleven draven (syl met zn handgalopje, als noor maar draaft ist goed haha) dus kan ik beter sturen en gaan ze niet zelf denken
Eventjes dierenarts controle

http://i374.photobucket.com/albums/oo18 ... C_1431.jpg
3. Joehoeee!

4. H2

5 En op naar de finish van H2

6. Over de hoge brug van H3

7. En H4 waar we hier eventjes vastzaten (en ik was zeker de enige niet, heb er hier genoeg klem zien staan

8. En naar beneden!

9. H5

10. En naar finish van H5!

11. En de waterbak!

12. Syl neemt een sprong in de hoop eroverheen te kunnen springen

13. Joehoeeee

14. Water was vrij diep... dus was even zwaar omhoog!

15. En als een gek naar de finish!

Let niet op ons geschreeuw