We deden mee in de Hobby klasse (deze ging samen met klasse 1), dit werd onze 1ste keer marathon

Ik heb de pony's nog geen maand, maar ben nog steeds elke dag superblij met ze!
Noran (6jr) loopt links in het span, Sylvester (7jr) loopt rechts.
Ze zijn beide 1.16 en beide ruinen.
Smiddags 2 parcoursen gereden, 1ste parcour 1 balletje op de laatste want Noor besloot ineens naar links te springen net voor de pion haha, bleek dat meerdere op die laatste die aparte fout hadden, jammer maar maakte me niks uit, had genoten, was zo leuk!
2e parcours was foutloos en weer heerlijk gereden, lekker snel, goed wendbaar en de pony's deden super hun best!
Als klap op de vuurpijl mochten we naar de finale!
Tussendoor eerst naar huis gegaan, want ja, de finale was pas rond 10 uur...
Lang lange dag... in de finale waren de pony's onwijs sterk, en ik moest rechtsaf, pony's wouden links

Erg jammer want ja, dan verlies je tijd, daarna een balletje op een hindernis, stuurfoutje van mij!
Verder ging gewoon super, wel helaas wéér die laatste pion zoals dat smiddags ook ging haha.
Ach, ik was al supertrots op ze, voor de 1ste keer en dan al finale, ik mocht absoluut niet klagen dacht ik zo

Uiteindelijk waren we dus 9e

Al met al, heb ik onwijs genoten, dit smaakt natuurlijk naar meer!
Volgend jaar doen we zeker weer mee!

Startkaart word aangevraagd en dan hopen we lekker te kunnen starten met dressuur en vaardigheid, en wie weet deze zomer oid wel een keertje marathon!
31e hebben we weer marathon, dit keer outdoor in Putten. Heb er zin in!
Kijk en geniet van deze 2 toppers!
1. Wachten tot we mogen, Syl staat al te trappelen!

2. In de hindernissen

3. Onderweg naar poortje 3

4. Poortje 11

5. Een scherpe bocht onderweg naar 1na laatste poortje!

6. Go!

7.

8. Even een inzoomstukje van het enthausiasme van Noran!

Deze 3 foto's zijn van de finale, super bedankt aan buckje (Lieselotte) voor deze foto's!

9.

10.

11.

En ter afsluiting een filmpje van het parcours smiddags (2e parcours, finale helaas niet gefilmd... was erg druk en mn moeder kon er amper tussen komen

En van de ereronde, ik sta 2e van links, pony's staan letterlijk te trappelen tot ze mogen!
Onwijs gave ervaring en hele gezellige dag gehad dus!