[AR] Haflinger Story voor de slee!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Story

Haflinger Story voor de slee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-12 20:45

Vanmorgen heb ik Story voor het eerst voor de slee 'gespannen'. Dit stond nog steeds in de planning om ooit te gaan doen en nu ligt er natuurlijk nog genoeg sneeuw en ik had m'n vriend gevraagd of hij foto's wilde maken.

Maar WAT IS DAT GAAF ZEG! hahaha ik heb zo'n lol gehad!! Voelde me echt weer een kind van 5 jaar haha.
En Story... tja wat zal ik daar van zeggen... die deed het natuurlijk HARDSTIKKE GOED! De veelzijdigheid van de haflinger kwam zeker naar boven haha! Super trots op hem natuurlijk!

Wilde de foto's graag even met jullie delen :mrgreen:
(ik ben me er bewust van dat ik geen zweng gebruikt heb. Het was overigens maar eenmalig en voor maar 10 minuutjes. Vandaar de reden dat ik dit niet gedaan heb)
1. En daar gaan we!
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. Story vond het mooi! Was wel erg geconcentreerd op mij (zie zijn oren)
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Bochtje om!! (ben ook een paar keer omgevallen hihi maar Story stond heel braaf direct stil)
Afbeelding

6. Jihoeeee!!
Afbeelding

7. Braaf paard :mrgreen:
Afbeelding

ArankaM

Re: Haflinger Story voor de slee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:28

aah wat een lieverd! <3

lloesje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:30

wat een leukerd :D.

Florinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:27

ziet er leuk uit. Ik vind wel dat je broek erg hoog zit. Misschien iets om de volgende keer aan te denken. Leuk dat hij zo makkelijk is wanneer je eraf valt. Die van mij zou er vandoor gaan

Story

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 12:01

Bedankt!
De broek was ik me van bewust ;) Ik men verder niet meer met hem ivm gebrek aan wagen. En hij heeft dus ietsje rondere billen gekregen als een jaar geleden toen ik het tuig nog vaker gebruikte ;) haha. Maar ik zal hem de volgende keer weer even bijstellen als ik hem weer inspan. Nu diende hij alleen als strengophouder :)