Zaterdag was eindelijk de grote dag van het jaar, SNEEUW!!! Dus dan gaan we met de slee.
Mijn zusje mee naar de paarden genomen, zodat we lol kunnen maken en foto's natuurlijk.

Polly was al super druk bij het optuigen, ze had er zin in. En ook tijdens het rijden zelfs was ze bijna niet te houden.

Even wat info over de paarden:
Polly is en ervaren men en slee paard, ze heeft allen sinds de zomervakantie niet voor de kar gestaan. Ze is de moeder van Malibu en rond de 18 jaar oud.
Malibu is bijna 4,5 jaar oud. Hij heeft vorig jaar een klein beetje voor de slee gestaan, maar nog nooit voor de kar. Vandaar dat we hier sleen in de wei en dat ik er in het begin nog naast loop.
Veder was de broek te groot voor Malibu en als ik zo op de foto's kijk, heeft de broek bij Polly ook geen nut

Ik zie nu pas dat ik Malibu roze hoofdstel ben vergeten om te doen... Volgend weeken dus maar weer sleen.

Ohja, en ik en mijn zusje hebben het grootste deel van de tijd samen op de slee gezeten. En ja dat was niet comfortable. Mijn zusje zat dan in dat rode ding en ik zat op haar schoot

Malibu had er zin in

Even oefenen

en erop!

en mijn zusje er nog even op!
Ze was nog zo eigenwijs, om tegen mijn bevel te gaan draven( ik was bang dat ze Polly niet kon houden) en jahoor toen wou Polly niet meer stoppen

en even zonder polly

Mijn zusje kan niet zo goed stoppen

groetjes Sharon!