Sylvester is de pittigere/sensibele van de 2, maar luistert onwijs goed en is gewoon even uitzoeken hoe of wat. Maar met lekker lessen komt vast wel goed!
Syl is 7 jaar, 1.19 hoog en ruin. Het is een Welsh Sectie A.
Hij heeft M dressuur en M vaardigheid enkelspan gelopen en klasse 2 sgmw
Ik weet dat mijn leidsels niet altijd helemaal goed in contact staan, het was voornamelijk even zoeken en uitproberen, en ik moet het nog even uitvinden.
We gaan lekker lessen, dus dat komt ook zeker wel!
Met poetsen haalde meneer even het bloed onder mn nagels vandaan haha, ongeduldig zenuwachtig tiepje. Maar toen ik met tuig aankwam wist ie het al en bleef ie braaf staan, ook met inspannen. Hij luistert aangespannen ook onwijs goed naar de stem en is vrij licht aan de hulpen, erg fijn dus!
wbt sperriem, deze zat er al op bij oude eigenaar, heb het er dus maar omgelaten, maar volgende keer gaat ie er wel af, vond niet dat ie nodig was oid.. Maar dacht laat maar even zo.

Kijk, en geniet van deze mooie bink

1. Even poseren! (onze grond staat beetje ongelijk, loopt naar beneden bij de put haha)

2. Richting bos dan maar!

3.

4.

5.

6. Hier zie je ook goed dat ik beetje het contact met de mond verlies, ben ik me uiteraard van bewust, was hier alleen maar aan't genieten en hem lekker even op zijn eigen manier laten lopen. Even aftasten voor beide!

7. Galopje!

8.

9.

10.

11.