Bovendien, ik zou pas over een tijdje gaan kijken naar welshjes. Maar dit kon ik toch niet aan me voorbij laten gaan?

Dus, vaders gebeld, foto's doorgestuurd, en ook hij vond het een geweldig span.
Dus, eigenaar gebeld, en afgesproken om zaterdag (gisteren) te komen kijken/uitproberen.
1. Vanaf de bok gezien: Silvester rechts en Noran links

2.
Zo over de drukke weg door het drukke verkeer, super braaf.
De een wat pittigere showbink, de ander de down-to-earth pony. Vulden elkaar dus heel mooi aan.
Ingespannen, en rijden maar, was mn cap vergeten dus even cap geleend.

Ze zijn 6 en 7 jaar en worden dit jaar 7 en 8. Beidde 1.19 hoog.
Silvester M dressuur en M vaardigheid gelopen in Enkelspan
Noran B dressuur en B vaardigheid gelopen in Enkelspan.
SGMW klasse 2 met tweespan, en volgens mij had silvester ook enkelspan erin gestart.
Noran is ook een echte kinderpony dus tzt zal ik zeker opzoek naar een klein (spring?)ruitertje haha.
3.

4.

5.

6.

Ze liepen echt mooi ook onder hem natuurlijk, ikzelf met vrij relaxte leidsel laten lopen, komt wel

Ze waren ook onwijs braaf met mij mennen, reageerde overal direct en netjes op.

Ze komen de 28e, als ik mijn paard sochtends wegbreng naar zijn nieuwe eigenaar, aangezien dat ook wel even slikken is voor me, zullen hun weer een fijne afleiding zijn gelijk!
Voor als je niet zeeziek wilt worden, spoel even door naar iets in de 0:30!

Het is dus zaak dat enthausiasme goed te sturen haha. Maar we gaan lekker lessen eerst vooral enkelspan en dan zien we vanzelf!

Heb ook tweespan leren tuig en enkelspan leren tuig overgekocht, dus nu nog een mooie wagen erbij, voorlopig heb ik er nog 1tje maar die is niet helemaal wat voor 2 span, kan ik iig even enkelspan rijden, en maar lekker op jacht

Oh voor de mensen die het niet wisten:
Ik stap helemaal over op mennen, vandaar dit span en mijn springpaard eruit... het mennen heeft me in z'n greep en vond het altijd zo leuk met m'n kleine 2span mini's, dat ik het al helemaal zag gebeuren met een groter span