Na een topicje vorige week over het heerlijk genieten met Mick-e-Mack, hier weer zomaar zo'n weekendritje buiten. Met een stalgenoot gingen we samen erop uit, hij met sulky en Tinker voor, wij met ons wagentje en Mick erachter (en in de polder af en toe omgewisseld om allebei de posities (voor en achter) te oefenen).
Voor de "nieuwe" lezers: Wij zijn nog vrij nieuw in het mennen, Mickey kan het al paar jaar en leert het ons is de bedoeling

even wachten nog...

pompidompi.... waar blijft die baas nou?????

we vertrekken vanaf stal en het is super weer voor een mooie rit :

het is erg zoeken naar een ontspannen hals bij Mickey, zeker buiten lukt dat niet zo heel goed, bij momenten wel, maar op één of andere manier is het nemen van een foto steeds reden voor hem om omhoog te komen en met oortjes alert op fotograaf te zijn

Vanuit hier een heerlijke rit in de polder/buitengebied Etten-Leur gemaakt. Helaas was het geheugen van mijn (teruggevonden

Uiteindelijk vriendlief weer op de bok en ik ernaast en in die tijd heb ik wat oude foto's (uit 2010

Dan (al ruim uur aan het rijden) het besluit om onze rijkunsten in het centrum eens te gaan testen, in het centrum zelf heb ik geen tijd gehad om foto's te maken, we waren erg bezig met op de weg en onze Mick te letten tussen alle voetgangers en wegverkeer.

Hier richting spoorwegovergang:

en erover...

Even het halsje strekken

en terug richting stal na ruim 2 uur flink tempo rijden (een nat paard, heeft dikke wintervacht):

Je zou denken dat je dan een moe paard hebt, maar nee, hij wordt hoe langer hoe heter en bijna bij stal ging het nog even mis. Wij probeerden hem in te houden maar hij draaide beetje door

en op stal lekker even een stapel hooi en zweetdekentje op:

Met de groeten van Mick

en leuk als je reactie achterlaat