Lola en Nine (ja haar dochter staat hier ook) blijven hier wel een paar maandjes dit omdat we alle tijd hebben en ook wedstrijdjes willen gaan rijden met dit span.
De bandages was helaas een mislukking, ze zijn ingekort maar helaas bleven ze (zoals te zien op de foto’s) niet goed zitten en zijn ze halfverwege het rijden af gegaan… Toen we dit door hadden hebben we ze eraf gehaald. Strijkklappen zijn ook wat ruim dus worden de volgende keer achterwegen gelaten.
Ergens deze week of volgende week krijg Lola ook ijzers, haar voorhoefje is helemaal gebrokkelt. En gezien ik bijna alleen maar op de straat rijd…
Vorige week geLLt, dit ging wel redelijk goed:

Maar het kan niet altijd even goed gaan! Maar dat geeft niet een kind doet ook niet altijd alles gelijk goed.

Toen haar maar eens in enkelspan ingespannen, erg onzeker vluchterig en slingerig.
Maar buiten dat wel heel eerlijk!

Eenmaal daarna heb ik besloten haar eerst maar in tweespan te rijden met mijn ruintje Buck van 8jaar. Hij is al jaren ervaren in zowel enkel als tweespan en ik heb met hem al veel onervaren paardjes voor de kar te beleert. Merk dat het ditmaal weer een goede keuze is geweest Lola neemt heel veel van Buck over, en het gaat al steeds beter! Ze is zeker geen slome, en Buck en zei vormen een leuk stel.
Gisteren is Anna geweest met een handige sleutelman en die heeft mijn langboom ingekort en het een en ander gelast zodat ik hem in hoogte kon verstellen. Dus vandaag beloofd foto’s te maken.

Ook dit gaat nog niet altijd even goed, bokt plaats altijd alleen maar de perfecte foto’s. Ik ben van mening dat ook best de wat mindere momenten laten zien mogen worden!

Buiten dat is ze ook heel braaf, en doe ik ze een lolletje om even los te mogen! En mezelf ook.

En de ontspannende waterpret!

Als je commentaar hebt mag dat, houd het wel vriendelijk.
Op boktrellen ga ik niet in, die tijd heb ik hier wel gehad.