Wij gaan bij voorkeur gauw naar buiten bij het beleren, daarbij is de bak ook zo zwaar voor die kleintjes vind ik. We hebben hier in de polder met hele brede bermen ook prima de (veilige) ruimte voor eventuele capriolen

Wij zijn voornamelijk grote pony's gewend en hebben er zes op stal staan die in enkelspan en tweespan kunnen en als je me vroeger had gevraagd of ik met mijn mini's wil gaan mennen had ik nee gezegd, als ik tijd heb om te mennen dan pak ik liever een grote dacht ik. Maar ik had toch besloten het eens te proberen met mijn mini hengstje en het is veel leuker als ik gedacht had, ze zijn nog enorm snel ook

Lola is echter maar 81 cm en ik vind dat eigenlijk best wel klein om voor een wagentje te hebben, de sulky cavalettie was opzich wel redelijk goed in evenwicht te brengen maar staat naar mijn mening toch wat mooier achter de wat grotere mini's, ik moest wel een beetje lachen toen ik de foto's zag, zo'n piepklein paardje ervoor

Ze heeft nu een kneveltrensje in maar heb een myler comfort snafle driving bit gemaakt van sweet iron voor haar besteld in Amerika, denk dat dat een prima bitje is voor haar straks

Hier wat fototjes van ons kleine ijsbeertje voor de sulky