Vandaag eens gekeken hoe het met 1 lijn ging en dit past heel mooi
Dus met de lijn & gewoon zweepje de piste in, eerst wat dressuurwerk. Had weinig medewerking verwacht, maar hij deed het super!
Toen we binnen gingen kwam er net nog een paard aan die in de piste ging rijden. Ben altijd alleen in die piste, behalve als ik het even nodig heb
Maar eigenlijk ging het prima
Even wat gestuurd, samen met [***] de pionnen gepakt, [***] laten staan terwijl ik die pionnen neerzette, beetje stap & draf & slalom tussen de pionnen (enkel in stap), [***] terug geparkeerd terwijl ik de pionnen ging opruimen, en dit alles terwijl er nog een ander paard in de piste aan het rijden was!
Superpony
Daarna nog een uitstaprondje buiten, ging weer helemaal prima. Heb wat foto's proberen nemen maar het was al bijna donker en mijn camera vindt dat niet zo leuk 

[***] meldt dat er wat is, ik zag/hoorde niks, maar hij had gelijk, er kwam een hond uit de bosjes

Ook het halthouden & blijven staan oefenen we gewoon mee

Waarbij er uiteraard plaats is voor ...

Zit toch met zoiets opgescheept

En dan heb ik nog wat speciaals ... een filmpje waarvan ik niet wist dat ik het gemaakt had
Was even een moeilijk momentje en ik raakte wat in de war (en als [***] kan profiteren om grasjes te pikken zal hij het niet laten
) en dus probeerde ik alles terug in gang te krijgen en heb blijkbaar ergens op een knopje geduwd ... Aanschouw onze training
Bedankt voor het kijken!
*Zal nu even geen foto's meer maken
*
Ik vind het wel wat
klinkt zo deftig