[AR] Nu al de tweede ... ("blooper"filmpje)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Nu al de tweede ... ("blooper"filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:29

Pff, volgens mij vindt ie het echt leuk! }:0
Vandaag eens gekeken hoe het met 1 lijn ging en dit past heel mooi *\o/* Dus met de lijn & gewoon zweepje de piste in, eerst wat dressuurwerk. Had weinig medewerking verwacht, maar hij deed het super! :D Toen we binnen gingen kwam er net nog een paard aan die in de piste ging rijden. Ben altijd alleen in die piste, behalve als ik het even nodig heb _O- Maar eigenlijk ging het prima :D Even wat gestuurd, samen met [***] de pionnen gepakt, [***] laten staan terwijl ik die pionnen neerzette, beetje stap & draf & slalom tussen de pionnen (enkel in stap), [***] terug geparkeerd terwijl ik de pionnen ging opruimen, en dit alles terwijl er nog een ander paard in de piste aan het rijden was! *\o/* Superpony :D Daarna nog een uitstaprondje buiten, ging weer helemaal prima. Heb wat foto's proberen nemen maar het was al bijna donker en mijn camera vindt dat niet zo leuk :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[***] meldt dat er wat is, ik zag/hoorde niks, maar hij had gelijk, er kwam een hond uit de bosjes :Y)
Afbeelding

Ook het halthouden & blijven staan oefenen we gewoon mee :)
Afbeelding

Waarbij er uiteraard plaats is voor ...
Afbeelding
:Y)

Zit toch met zoiets opgescheept :+ :))
Afbeelding

En dan heb ik nog wat speciaals ... een filmpje waarvan ik niet wist dat ik het gemaakt had :')
Was even een moeilijk momentje en ik raakte wat in de war (en als [***] kan profiteren om grasjes te pikken zal hij het niet laten :Y) ) en dus probeerde ik alles terug in gang te krijgen en heb blijkbaar ergens op een knopje geduwd ... Aanschouw onze training :')

Bedankt voor het kijken!

*Zal nu even geen foto's meer maken :Y) :+ *

liljebo

Re: Nu al de tweede ... ("blooper"filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:20

Wat doet hij dat superknap. Hij ziet eruit alsof hij niet beter weet. Goed...beetje arrogant misschien op de laatste foto :))
Jammer dat het filmje te donker is en slechts even een flits van de training op te vangen valt... ik had graag gezien wat er in het begin gebeurde :)
Maar hij doet het superknap. Complimentje.
(en ik zie cobe toch altijd erg graag)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:58

ik ben Cobe fan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:00

@ liljebo : ach, hij blijft wel maar mooi staan, midden in de bossen :Y) Dan mag hij beetje arrogant doen :+
Filmpje is ook een beetje stom langs de ene kant, maar vond het ook wel grappig, vandaar. Ik wilde daar een foto nemen als hij aan het draven was, maar dat ging nog niet zo makkelijk, dus toen liet ik de camera bijna vallen en hij reageerde daarop met gewoon het gras in te duiken :+ En toen kwam dus die conversatie (ik zever nogal wat af tegen die pony :') ) en toen ik alles terug in orde had zag ik dat ik aan het filmen was en heb dat meteen afgeduwd. Had natuurlijk ook kunnen blijven filmen maar dat besefte ik op dat moment niet _O-
Maar hij loopt er inderdaad bij alsof hij dat al jaaaaaaaaaaaren doet :j Ik vind het wel wat :D

@ iti : :D :D

@ Steph_vd : Wat? :+

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:18

Echt, ik had t filmpje op mn werk gekeken... maar wat vind ik dat vlaamse taaltje GENIAAL hahahaha :D een profiteur gij :P klinkt zo deftig ;)

Edit: op mn werk heb ik geen geluid :)
Laatst bijgewerkt door Ir1ne op 17-11-11 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:21

Whahahaha, ja, dat probleem heb ik hier op bokt ook nog eens _O- :')

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:21

HAHAH hoezo?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:22

Hij is leeeuuk. :D
Hopen dat je binnenkort lekker met de kar door het bos sjeest. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:25

@ iti : dat als ik eens een filmpje post waar je mij op hoort praten dat ik duidelijk van 'het buitenland' ben :+ :')

@ Gypsy : thanks! :D
Zo binnenkort zal dat nog wel niet zijn, gebrek aan kar enzo :Y) _O-
En ik ga er gewoon de tijd voor nemen, nu nog beetje in de bak spelen (sturen, commando's, ...) en fijne boswandelingen, misschien het tuig eens passen als de gelegenheid er is en dan daar wat mee werken en dan tegen het voorjaar wat slepen en dan een karretje erachter, tijd zat :)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:30

Nja, t valt mee hoor, ik kom alleen uit t noorden van Nederland, en ik ben die G al niet gewend, dat zachte, maar het klinkt zo mooi. :) is geen belediging. Je ziet t niet als je typt, bij de meeste belgjes die ik tegenkom op bokt kun je het aan de schrijftaal wel zien! ik blijjf je lekker volgen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:33

Haha, nam het ook niet als een belediging op hoor, no problem ;)
Blijkbaar heb ik dat voordeel, heb al meer mensen gesproken die het via internet er niet konden uithalen dat ik eigenlijk Belg ben. Vind ik wel leuk :Y) (en ik heb Nederlands bloed, dus ik pas er wel een beetje bij :P ).

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:36

:) hehe. Ik vind em echt grappig, echt zo typisch dat hij zo makkelijk alles doet... :D ik blijf lekker volgen en onnozele commentaren posten :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:52

Echt hé .. Hij blijft me gewoon constant verbazen :')
En volgers zijn leuk :D :Y) Zal proberen af en toe wat nieuws te posten ;)

yenthle1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:17

Super leuke pony!