Smorgens paarden op de trailer, sulky uit elkaar schroeven en in de achterbak van de auto, en in plaats van alles 1x meenemen, nu dus alles dubbel meegenomen; 2 tuigen, 2 dekens, 2 halstertouwen, 2 sets beschermers... etc etc.
Eenmaal aangekomen weer onder een hoop gelach mijn sulky in 3 delen uit de auto getrokken en hem daar rustig in elkaar gaan schroeven. Stormpje als achterpaard gezet, en Sunny zou hem wel door de rit heen leiden.

We beginnen maar met 1 van de mooiste foto's, hier zijn we net vertrokken.

En zo reden wij, als 2e in de stoet zodat ik direct kon aangeven als iets niet lekker ging, of als ik bang was dat Storm het niet zou redden dat ik de snelste route terug naar de uitspanplaats kon vragen.

Storm is nog een beetje cameraschuw...

Over het enge bruggetje had hij wel heel veel aan Sunny.

Natuurlijk wordt er ook gestopt, hier tijdens de eerste pauze van ongeveer een half uur.
Ik heb Sun losgemaakt van het span, das iets gemakkelijker en relaxter stop houden, en zo kan 1 van ons ook nog even op jacht naar koffie, thee of oliebollen en de ander kan de twee paardjes vasthouden.

Nu weten ze in elk geval de namen van mijn twee paardjes

genoeg gestopt, klaar voor vertrek!
Arme mama, ik wilde dat ze zo lang mogelijk naast Sun bleef staan (want die staat niet heel braaf stil) en toen we vertrokken moest ze half op de kar springen... Maar ze deed het toch allemaal maar!

En weer verder onderweg!

Sun in protest, het tempo lag wel heel erg laag, het voorste paard zat flink in zn wintervacht en had het warm, dus die ging niet zo hard. Ik was dus een groot deel van de rit bezig met het tempo terug te krijgen en soms had Sun wel eens andere ideën...

haha, als je ons vindt mag je het zeggen... Tipje, mijn pony's dragen een lichtblauw dekentje... en veel meer dan dat zie je er niet van

Dit was de lunchstop, waar we een uur rust hebben gehouden.

En na de laatste stop verder met de laatste kilometers tot de uitspanplaats.

haha! mijn cameraschuwe paard komt toch even tevoorschijn!
En Sun vindt het niet grappig!

Knappe jongens.... bijna thuis... Storm is moe
Bij het uitspannen kon je merken dat Storm wel moe was, maar hij keek nog steeds voldoende fris uit zn oogjes, heeft gegeten en gedronken, netjes geplast en gemest en had nog voldoende energie om naar de andere paardjes te hinniken

Mn stoere kerels hebben de hele rit uitgelopen!

Groetjes, lacuna