De puzzelvaardigheid was de eerste, maar das meer een onderling wedstrijdje, dus de korenrit was weer even iets nieuws. En voor mij was het eigenlijk best eens lekker om ook eens rond te kunnen kijken en gewoon van de omgeving te kunnen genieten in plaats van op mn pony te moeten letten

Niet zo heel veel koren gezien, maar wel een mooie omgeving om te rijden. Nu hopen dat de men- en ruiterroutes waar ze het over hadden hier ook snel aangelegd gaan worden

Net vertrokken

Hoezo hoogteverschil?

Hier was het nog droog

Maar toen de eerste druppels vielen besloot het hondje in de wagen voor ons lekker te schuilen onder een kleed

Detailfotootje van een knappe Sunnebol

En de menster (en vaste verzorgster van Sun) met een big smile op de wagen

En onderweg na de eerste stop. Heel overmoedig heb ik mn regenbroek maar uitgetrokken… binnen 3km had ik daar al spijt van…

Voor sommigen misschien een kippenvelmomentje, zo liep onze route verder met aan twee kanten een sloot…

En een klein stukje verder werd het asfaltpad ook nog een grindpad. Voor Sun geen probleem gelukkig.

Tijdens de tweede stop kregen we bezoek van onze fans, de ouders en het neefje van mn vriendin. Natuurlijk moest neefjelief even op de wagen zitten voor de foto, maar eigenlijk vond hij het stiekem best spannend. Zodra de camera echter tevoorschijn kwam zette hij meteen een smile op! Fotomodelletje in de dop!
erg leuk detail op deze foto vind ik toch wel het petje aan de leidselogen van de halsriem van Sunny… Het arme dier wordt gewoon als kapstok gebruikt…
http://demenners.nl/pics/koren2011/dsc_2569.jpg
Het nadeel van een kleine pony… we rijden als tweede, je ziet enkel onze paraplu

Droog over het bruggetje heen, dus de paraplu weer opgevouwen en weggestopt.
Maar na de derde stop ging het toch serieus regenen, en deed de paraplu weer dienst:

En zo konden we toch lekker van de korenrit genieten
http://demenners.nl/pics/koren2011/dsc_2621.jpg
Dapper kleintje tussen de grote wagens

En als laatste nog een “Sun, je haar danst!” foto

Ondanks de regen toch een hele leuke rit gehad!
Groetjes, lacuna