Afgelopen zaterdag heb ik mijn tweede officiële wedstrijd gehad. Het resultaat van eerste officiële wedstrijd: 181 en 186 (geen prijzen). Toch 2 winst dus. Mijn vaardigheid ging toen echt bagger en mocht geen barrage rijden.
Zaterdag ging het daarentegen super! Ik daar met mijn shet tussen al die super bewegende Welshen, ik had er maar een hard hoofd in. De regen kwam met bakken uit de hemel die dag. Gelukkig toen ik moest rijden miezerde het nog wat. Naja ik dacht; we rijden voor de punten, niet voor de prijzen. Met losrijden liep Petra super fijn ( ik rijd nooit te lang los want dan gaat ze etteren) en voelde het super aan.
Toen was het tijd voor mijn eerste proef, oh wat liep ze fijn, tuurlijk waren er schoonheidsfoutjes maarja dat heb je in elke proef wel. Daarna moesten we gelijk door naar de volgende ring (want ja met een shet ga je natuurlijk niet zo snel

Vervolgens weer rustig gestapt en terug naar de trailer gegaan, haar wat water gegeven en me groom (mijn zus) zich omgekleed want die hoefde met de vaardigheid niet achterop. En oh wat was ik bang voor de vaardigheid, wegens een vervroegde pauze had ik geen tijd meer om het parcours te lopen, ik had wel naar andere gekeken en wist het parcours door te kijken, maarja ik wist natuurlijk niet hoe de pionnen ten opzichte van elkaar stonden. Naja mijn kar opgemeten en losrijden maar. Petra even wakkerschudden want het weer tijd was voor haar ding. Haha, ze geniet altijd zo van vaardigheid, maar dat is op de filmpjes wel te zien, haar oortjes staan recht naar voren.
Naja genoeg gebabbeld, eerst hier de filmpjes van de vaardigheid (helaas geen foto's of filmpjes van de dressuur)
Gewone parcours (wegens niet werken van eerste filmpje, hier de link
http://www.youtube.com/watch?v=_GSc8RECCvM
Barrage
In het gewone parcours was ik dus foutloos, anders mocht ik natuurlijk niet barrage rijden. In de barrage had ik jammer genoeg 1 bal, en dit koste mij mijn eerst plaats. Ik was 3e met 1 bal en een tijd van 59 seconden. Nummer 1 had een foutloze barrage met een tijd van 70 seconden. Nummer 2 had een foutloze barrage met een tijd van 72. Oooooh wat baalde ik als een stekker! Maarja toch wel trots op mijn shet!
Nou dit was het weer, zondag 10 juli gaan wij weer op pad en komen we hopelijk ook weer terug met prijzen en winst!
Laten jullie een berichtje achter?
Toedels!