Diddle heeft de laatste week van april zichzelf raakgetrapt met linksachter tegen rechtsachter. Hij heeft hierop geen stap kreupel gelopen, maar ivm een verdikte plek toch op rust gestaan. Nu zijn we weer aan het opbouwen.
in overleg vandaag toch even wat serieuzer aan het werk gegaan. Aangezien meneer als een halvegare door zijn wei liep te blazen en de boel omploegde, en ik dan aan kwam met mijn ''kom diddle, half uur stappen en 3 minuten draven jongen!''

Diddle is een ruintje van 13 jaartjes jong. hij is rond de 1m 40 hoog.
Alles wat we doen in zijn leven is recreatief. Dit was vandaag de eerste ''serieuzere'' rit voor de wagen sinds vorig jaar zomer. We hebben gewerkt aan het flexibel banaan zijn (lees; netjes beide kanten stelling doen en niet dwarse banaan zijn

En dat ging helemaal goed!
We hebben overigens een kleine 20minuutjes gereden. Gewoon lekker op het terrein bij stal omdat we dan meteen alles konden laten staan als het niet goed bleek te gaan.

Netjes instappen (Als ik nou m'n snuit gehouden had tegen groom/fotograaf

Netjes draven

En ook de andere kant op.
Zowel Dids als ik hebben moeite met rechterstelling. Ik omdat ik dat lastig kan vragen, en hij omdat hij die lastig kan aannemen omdat ik altijd lastig vraag

Weer netjes wat bochtenwerk en stellingenwerk in stap

Deze is gewoonweg

http://i183.photobucket.com/albums/x95/ ... CF9216.jpg
qua moment minder, maar ik zie lichtelijk stelling

Hier net iets boven zijn tempo of even te ijverig, dan duikt hij net wat dieper. Maar verder ook erg netjes

Eventjes een vrije stap tussendoor, beide loslaten wat we eventueel vasthielden, even niks

Mooi!

net ertegenaan in een knutselpoging aan die stelling

Oke, zulke momenten zaten er ook tussen

Lieve lieve blije pony!

Oke, deze was een beetje illegaal

Bokker Crazymel hartstikke bedankt voor de fotos!

Diddle staat overigens al zeker 2 maanden op een streng dieet, hij is nog altijd niet netjes op gewicht en nog flink te dik, maar al niet meer zo erg als hij was