Zondag 22 mei hebben Silvester en ik beide onze allereerste onderlinge wedstrijd gereden

In mijn 22 jaar heb ik nog nooit aan een wedstrijd mee gedaan en Silvester heb ik vorig jaar zelf beleerd en ook voor hem was dit dus de eerste keer!
Vorig jaar zomer is Silvester beleerd en in de winter heeft hij een winterstop gehad

Silvester is nu bijna 4 en een kruising WelshxShet. Heb hem nu 3 jaar

Er deden 8 menners mee in de B! Waaronder een aantal paarden van mijn instructeur en zijn leerlingen.
Wat foto's van het klaarmaken en inrijden! De bak was erg nat dus zwaar!
Ik heb de mazzel dat ik mag mee rijden met een vriendin van mij en haar shetlanders, die hebben een mooie vrachtwagen! En ze is ook nog eens zo aardig om Silvester voor mij in te vlechten!

Klaar om in te spannen!

Inrijden:

En na lang wachten, was het dan zover!! Ik mocht de eerste ring in

Dan de 2de proef!
Die ging voor mijn gevoel nog wat slechter. Had nog meer het gevoel naast de letters te zitten en doordat deze bak natter en dus zwaarder was, was sil totaal niet voorwaarts meer.
Maar voor de eerste keer vond ik alles al best

(bijv. het stukje dat ik 2 halve grote voltes moet maken, dan zit ik erg ver naast de E-B lijn haha!)
helft van dit filmpje is trouwens met een andere camera gemaakt, vandaar de switch.
Dusja proeven waren gereden en het was wachten op de uitslag! Die kwam pas veel later op de dag, ik reed om 10:18, maar de uitslag was pas om 17:00! Dus tussendoor wel even de pony's naar huis gebracht en even thuis kunnen liggen haha.
Dusja toen de uitslag

Maaaar bij de 2de proef ben ik zowaar 2de geworden met 194 punten!!!

Had het echt nooit verwacht! Heb in de 2de proef samen met mijn Silly gewoon al die echte menpaarden verslagen

Op mijn protocol stond: Soms te ontspannen
Ik moet dus wat meer gaan werken aan de actie haha, de vrijdag ervoor was Sil echt een bommetje en helaas was hij zondag het tegenovergestelde. Waarschijnlijk omdat ik hem zaterdag niet aan het werk had gezet en dus geen extra voer heb bijgegeven. En zelf moet ik met de menlessen meer gaan oefenen om goed op de letters te rijden en sil rechtuit te krijgen.
Erg leuk dat jullie het gelezen en bekeken hebben

Sil je bent mijn trots! (L)