Iets later als gepland reden we rond half 12 weg van stal met de wagen. Rosza was een beetje druk, vervelend en dwars dus ik zag het al helemaal zitten (NOT!) Naa een klein half uurtje kwamen we dan aan bij de vereniging.
Daar even staan praten met wat andere menners en verteld hoe onervaren ik nog maar ben, maar dat ik wel het parcourtje wilde proberen...
Ze hadden een combinatie gemaakt van vaardigheid en marathon, inclusief de (gelukkig niet zo diepe) waterbak!
Een van de ervaren menners was zo vriendelijk even met mij het parcour te lopen en mij uit te leggen dat je rood altijd rechts houd en dat je de nummer bordjes van de hindernissen ook rechts moet houden!
Ik vond het zelf reuze spannend en had er een hard hoofd in dat Roos de waterbak zou doen....Dus die eerst maar even geoefend, de mensen om te helpen met kaplaarzen aan stonden al klaar maar bleken niet nodig! Roos liep, na enig twijfelen en veel aansporing van mijn kant, toch de waterbak in!
We hebben het parcour 3 keer gereden en onze beste tijd was 1 minuut 40 met 1 balletje! De gemiddelde tijd die werd gereden (met 2-span paarden en veel scherpe en krappe wendingen in het parcours) was 1 minuut 30, dus voor een eerste keer vond ik het lang niet slecht!
Hier de foto's van mijn laatste parcoursje! Commentaar is welkom, maar wees wel lief voor ons he, het was de 1e keer! En ja, ik weet ook dat Roosje haar mond vaak open doet, hier zijn we mee bezig en het gaat al beter!
1. Wachten tot we mogen starten

2. Richting de start rijden

3. De "start" ff zoeken haha

4. En op naar de volgende poort!

5.

6. Big smile allebei haha

7. In actie!

8. Langs de waterbak

9. IN de waterbak! *TROTS*

10. En met een voorzichtig drafje de waterbak in!

11. Zo trots dat ze het toch maar voor me deed!

12. Brave knol!!!

Ik vond het een super leuke dag en heb genoten van alles en iedereen, krijg helemaal zin om een startkaart aan te gaan vragen!!!!! Maar eerst 5 juni nog ff een hobbyklasse dressuur en vaardigheid rijden en dan zien we wel verder