Daar was ik weer, maar ik was zo trots, dus alweer een topic van mij en Boobs

Ik ga niet weer het hele verhaal over Boobs vertellen, denk dat dat wel bekent is bij de meesten en anders verwijs in naar mijn profiel en andere topics

Vandaag weer, een grote stap deze keer, gemaakt. Bobar liep zo lekker en het zonnetje scheen zo lekker,.... Dus inspannen en naar buiten. Wel eerst even zijn bui gecontroleert aan de longeer lijn uiteraard, maar deze leek prima vandaag. Vanmorgen wilde hij al mee met Roskur en vanmiddag heeft hij bij het hek staan wachten totdat hij mee mocht

Nou komt het, in plaats van de 2,5 km die we eerder gemaakt hebben: [AR-ITP] Daar gaat hij,....
Nu dus een uurtje echt het bos in geweest! Genieten natuurlijk. Het eerste brede zandpad was wat ongecontroleerd. Hij was zo fanatiek en blij dat hij mee mocht dat hij even 5 sec vergat wat de bedoeling was. Gelukkig waren we het vrij snel eens, na 5 sec ongeveer, en werd het een handgalopje en een drafje! Heerlijk een paard in het bos wat te controleren is na een jaar trainen!
Hij liep super, soms nog wat te fanatiek, maar controleerbaar en dat is het aller belangrijkste! Van stap, naar draf, een paar sprongen galop (tja, ik kan altijd proberen of het mag, aldus Bobar), weer terug naar draf en netjes naar stap. Tussendoor halthouden en weer netjes weg stappen! Heerlijk

Bij deze dus 2 filmpjes en wat foto's van Boobs en mij in het bos! Boobs danst soms voor de wagen

En de filmpjes!
Ik heb genoten, Koen ook (ondanks zijn allergie