Silvester staat nu sinds vorig jaar zomer voor de wagen. In de winter hebben we niet veel kunnen doen aan het mennen, maar gelukkig word hij ook max 2 keer per week gereden door een klein meisje.
Ik zelf heb een 2wielier en had helaas 2 weken terug tijdens een buitenrit een klapband!
Een vriendin, Amanda18, heeft een hele mooie marathon wagen voor haar 2span shetlanders en daar mocht ik vandaag gebruik van maken!
Bij de wagen heeft ze namelijk ook een enkelspanlamoen, helaas bij het monteren bleek het niet helemaal te passen en is het waarschijnlijk verkeerd gemonteerd in de fabriek. Daarom staat Sil erg ver van de wagen vandaan, het lamoen kon namelijk niet ingekort worden.
Maargoed, voor het idee hebben we hem er toch even voor gezet en zijn we een stukje van 10 minuten naar buiten geweest.
En wat ben ik trots op me mannetje

Ben zelf erg onzeker op de kar en dan vooral op de tweewieler, maar met de marathon wagen voelde ik me erg veilig!
Maargoed, hier 2 foto's!

Kort filmpje! (zet je geluid maar uit! Of je moet mij willen horen panikeren dat ik de slagriem ben vereten

http://www.youtube.com/watch?v=b94DYeIWhfU
En misstaat het hem?