Omdat het zo mooi weer was, hebben we Thos weer ingespannen en voor de sulky gezet!
Ik ben ruim een halfjaar al druk bezig met lange lijnen, en dat ging steeds beter. Nu Thos het zo goed begrijpt, is hij gewend aan gewicht wat hij moet trekken en aan de belangrijkste hulpen. Dit was de eerste keer voor onze nieuwe sulky, en we zijn er helemaal blij mee.

Het is de derde keer dat hij voor de kar staat, en hij heeft ook twee keer voor de slee gestaan, en hij doet het heel goed. We zijn begonnen met een halstertouw vast, en iemand er naast. Daarna rustig aan losgemaakt.
Vandaag had hij er behoorlijk zin in, en wou dan ook de hele tijd harder.

Wat info over thos:
- Een ruintje van 4 jaar oud.
-Zit nog lekker in z'n vacht, en wil het ook nog niet loslaten.

- Wil altijd alle aandacht hebben, haha.

Hier de foto's, Ik zie er niet uit op de foto's, maar het gaat natuurlijk om Thos, haha!

Net erop,

Het uitzicht,

Hier loopt ie wel lekker door,

Christy (Christy1) op de sulky

Dat hoofdje van hem,

Stilstaan wou even niet meer lukken.

Ik hoor graag dingen die we kunnen verbeteren, maar hou het graag vriendelijk. Ik heb nu met een gewoon hoofdstelletje gement, omdat ik nog geen passend hoofdstel heb gevonden, ik heb toch een maatje pony nodig.
Als ik de foto's zo zie, zou de broek wel wat lager mogen. En hangen de uiteinden van de strengen nu nog los, maar daar komt nog een oplossing voor.

Groetjes!