En met het goede weer, meteen gebruik van gemaakt en mn twee jongens weer eens naast elkaar geknoopt.
Het dubbelspantuig is besteld, dus dat hoop ik zo gauw mogelijk binnen te hebben, maar vandaag dus nog even gewerkt met twee enkelspantuigen (de broeken er nu maar afgehaald) en twee enkelspanleidsels.
Vorige keer moest ik in mn linkerhand de beide leidsels van Storm en in mn rechterhand de beide leidsels van Sun houden, nu kon ik netjes beide linkerleidsels in de linkerhand en beide rechterleidsels in de rechterhand houden zonder dat ze liepen te kl*ten

Ook gaat het nu veel beter met de zweep, Sun reageert niet meer zo heftig als ik de zweep voor Storm inzet, dus voorlopig blijven we lekker doortrainen met de hoofdstellen zonder oogkleppen

Tips zijn nog altijd bijzonder welkom!

net begonnen. Longeerlijntje hangt aan Storm, mn groom/anker staat net buiten beeld

eerste drafje, Sun maakt zich nog lekker druk

maar gelukkig is de ontspanning snel terug zodra we weer stappen.

spannetje, toch?

Storm (buitenste) lijkt hier echt groter... Toch nog maar eens meten dan binnenkort
Stoere fotografe (Naaltje @Bokt) natuurlijk ook even een rondje aan de leidsels.

En hier even met het bewijs dat er echt iemand als anker aan die longeerlijn hing

Alsof ze het al jaren doen!

Die koppies! "moet je kijken, er is daar iets raars joh!"
Gelukkig waren ze nog maar 80keer daarlangs gelopen ofzo

De safetyline bleek geheel overbodig gelukkig, dus de laatste 10 minuten heb ik mn jongens nog even teruggenomen en besloten de lijn er even af te klikken.

net los

Die geconcentreerde koppies!

Oh, hier ben ik ook ZO trots op! Gewoon een rustig drafje in een voor mij bij te houden tempo zonder elkaar op te naaien gewoon netjes samen het werk doen.

En als je dat dan ziet, dan denk je toch "ja jongens, we komen er wel"

Helemaal trots op mn knappe jongens!