Dus hebben een man gebelt die menles geeft.
Die kwam s'middags om het tuig in elkaar te zetten.
Ff kijken

Oké zo hoort het dus

die daar

en gaan

en toen mocht ik zitten

daarna mijn dochter nog met haar nichtje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
moyra schreef:Wat leuk zeg je paardje voor het eerst voor de wagen
ik ben al een tijdje uit de strengen maar is het lamoen niet wat te lang bij de schouder ?
Het lijkt dat als het paard een bocht draait het in de schouder prikt.
Kan zijn dat ik het verkeerd zie hoor, het is voor mij alweer zolang geleden.
De neusriem zit tevens wel erg laag.
git schreef:Wat een onwijs leuke pony. Het ging goed zeg dat voor de kar. Was dit echt zijn eerste keer voor de kar ? Hoewel het dan zo'n kleine pony's zijn, en je er dus niet op kan gaan zitten als je er eenmaal te groot voor bent, wat nogal snel het geval is, maar je kunt er echt wel leuke dingen mee doen.
Ziet er leuk uit allemaal
patrick76 schreef:ben ik nu de enige die vindt dat er ontzettend onverantwoord wordt omgegaan met een pony die voor het eerst voor de wagen staat en dan ook nog met mensen op de bok die het nog nooit eerder hebben gedaan? En dan ook nog "kleine" kinderen op de bok plaats laten nemen met de leidsels in de handen. Wellicht ben ik te voorzichtig en deze pony zal natuurlijk super braaf zijn en nooit een stap verkeerd zetten maar vind dit toch allemaal echt beetje onverantwoord.
patrick76 schreef:ben ik nu de enige die vindt dat er ontzettend onverantwoord wordt omgegaan met een pony die voor het eerst voor de wagen staat en dan ook nog met mensen op de bok die het nog nooit eerder hebben gedaan? En dan ook nog "kleine" kinderen op de bok plaats laten nemen met de leidsels in de handen. Wellicht ben ik te voorzichtig en deze pony zal natuurlijk super braaf zijn en nooit een stap verkeerd zetten maar vind dit toch allemaal echt beetje onverantwoord.
Jelleee schreef:patrick76 schreef:ben ik nu de enige die vindt dat er ontzettend onverantwoord wordt omgegaan met een pony die voor het eerst voor de wagen staat en dan ook nog met mensen op de bok die het nog nooit eerder hebben gedaan? En dan ook nog "kleine" kinderen op de bok plaats laten nemen met de leidsels in de handen. Wellicht ben ik te voorzichtig en deze pony zal natuurlijk super braaf zijn en nooit een stap verkeerd zetten maar vind dit toch allemaal echt beetje onverantwoord.
Mee eens. Mis vooral ook de zweep.. groen + groen = blauw
jecco_ellen schreef:Jullie hebben helemaal gelijk! Ik heb een koetsiersbedrijf gevonden waar je je koetsierstbewijs kan halen. Zal daar eerst voor gaan en tot die tijd het karretje aan gaan passen voor de shet.
Wil het wel wat veiliger en er meer verstand van hebben voordat ik dit echt ga doen.
Letsdunit schreef:Vraag Monte Visser http://www.bloid.nl eens, die beleerd en doet ook koetsiersbewijzen, mijn paard is daar ook beleerd. Hij zit in Spanbroek dus ook niet zover weg.