Rusten bij in den Bockenreyder

netjes wachten

gezegend worden

nogmaals rusten bij een cafe'tje

en de laatste keer rusten die dag.
ennn.. mijn nieuwe aanwinst, die hopelijk van de zomer naast Mick in het span zal staan:

samen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patrick76 schreef:foto 2 wel beetje onverantwoord. Vastgeknoopt met een touw aan een paal zonder iemand erbij. 1 ruk, hoofdstel af (of mond verpest als het touw aan het bit zit) en gevolgen niet te overzien.
Tyrcanol schreef:Sja er zijn zoveel dingen onverantwoord. Pony is goed afgericht en we staan/zitten vlakbij. Iedereen zet hier z'n paarden gewoon vast en gaat zitten. Pony heeft overigens een halster om.
Tyrcanol schreef:Schrikken kan altijd kan ook zonder wagen. Aangezien we soms erg lange ritten rijden spannen we niet uit voor korte breaks. Eigene keus vind ik, hier is het nu eenmaal een gewoonte. Welke takt van de paardensport dan ook brengt risico's met zich mee.
Tyrcanol schreef:Een paard houdt nergens rekening mee als het schrikt, we kunnen wel overvoorzichtig zijn maar ze zijn niet van suiker. Ik sta bij een boer die het zo al zn hele leven doet, en nooit geen ongelukken heeft gehad. En ja een ongeluk zit in een klein hoekje maar dat is zoals ik al eerder zei met alles
Tyrcanol schreef:. Ik sta bij een boer die het zo al zn hele leven doet, en nooit geen ongelukken heeft gehad. En ja een ongeluk zit in een klein hoekje maar dat is zoals ik al eerder zei met alles