Diddle is een fjordje van bijna *telt* 13 jaar. 1,35 hoog, en hij vindt zichzelf heel leuk

Mijn trouwe groom Wesley was mee, en die heeft de fotos gemaakt

Ik ben een maand of 4 geleden verhuisd, en dit is de 3e keer met de kar op deze stal, sja winter enzo je kent het vast wel

Dids heeft ook 2 maanden amper wat gedaan behalve lekker in de wei rondjes banjeren met zijn vriendinnen

Goed, vandaag.. Op zoek naar de heide!

Maar we hebben wel een geweldige rit gehad van 16,5 km. 7,0 km gemiddelde snelheid. 2,5 uur over de rit gedaan en een relaxte top van 22,5 km/h (galop mét aanmoediging, kortom, op t gemakje

Diddle is overigens wél tot over zijn knietjes door het water geweest meerdere keren.. 't schijnt nogal geregend te hebben de afgelopen tijd

**Note: Diddle heeft idioot lang haar, is voor geen meter netjes te krijgen daardoor, en is gewoon ontploft

And off we go

Nee dat was het nog niet

Maar tijdens de echte bosrit had mijn groom het druk

Daarna moesten we over een loeidrukke weg met varkenshouderijen eraan, dat paste niet zo goed in Dids' straatje

Maar! We zijn zo vrij geweest onderweg nog een weilandje op te sneaken

Veldje was groot zat in elk geval

Daarna lekker onze weg vervolgd, en uiteraard veilig op stal aangekomen

Daar nog eventjes in de stress geschoten, eenmaal afgetuigd ging meneer proberen rollen op het harde! Gelukkig bleken het gewoon zweetkriebels te zijn, en hebben we even het dichtsbijzijnde stukje modder opgezocht voor dit varkentje!

En eenmaal in de wei moest er nog een laagje panneer aangebracht worden

Ik ben keitrots op mijn mormeltje

Op naar de volgende -tig kilometer!