Maandag begonnen, eerst tuig eraan. Ze vond het wel even gek in het begin, maar daarna was ze net of ze het elke dag om had. Daarna eerst aan de lijnen werken, toen slee erachter geknupt. Hier reageerde ze ook allemaal goed op. Toen mn vriendin erop, ja ging ook wel goed. Stappen, draven, stuurknop zat erop. Ja, het ging helemaal super, ze vond het ook erg leuk

Even kort wat geschiedenis:
Sinds de zomer van 2010 werk ik op een zorgboerderij en had ook gelijk een ''verzorgpony'' daar. Naomi had eerst een vriendinnetje, maar deze moesten ze helaas in laten slapen. Ze staat nu dus tijdelijk alleen, maar het plan is, als de stal klaar is, er een nieuwe bij komt. Naomi is dus echt een campingpony, waar alle kleine kindjes op hobbelen. Je zou het zo op het eerste gezicht niet zeggen, ze heeft echt een ‘sportpony’ karakter: best pittig (maar dan ook wel weer lief voor al die kleine campingkindjes), voorwaarts enzovoorts. En ze kan me daar toch mooi lopen! Terwijl ze er helemaal niet op getraind wordt. Op het moment staat ze lekker 24/7 buiten, lekker in wintervacht, wordt ze gebruikt als kinderpony & geef ik ook een meisje ‘’les’’ op haar (en nu dus een aantal keer als menpony). Mischien wordt er volgend jaar een karretje met tuig aangeschaft voor haar. Ik zou volgend jaar graag veel aan de gang gaan met haar: beetje VD, wandelen, vrijspringen, longeren en noem het maar op. Dat zijn mijn goede voornemens van 2011

Hoe oud denken jullie dat ze is? Ben ik wel benieuwd na.
Ik heb verder totaal geen verstand van het tuig, weet wel ongeveer hoe het moet zitten maar daarna houdt het wel op. Ook nog niet veel men- en zeker geen slee ervaring! Gelukkig had ik veel hulp, bedankt!

Ik heb toestemming van de eigenaren om deze fotos te plaatsen, bij één foto alleen voor hun privacy even een stuk eraf geknipt.
Van de vorige keer een aantal draf foto’s, deze keer alleen maar stapfotos; we hebben het rustig aan gedaan vandaag

Ohja, diegene in de oranje trui is me vriendin en die andere ben ik :p
Enjoyyyy

---
Eerst de fotos van maandag

En ik in me dikke winterjas, me eerste drafje met de slee

Nu de fotos van vandaag

http://i296.photobucket.com/albums/mm178/Laura0945/IMG_0095.jpg