Een paar weken geleden heb ik mijn tweede indoor van dit seizoen gereden in Benningbroek. Eerste indoor had ik gestart met Saffier, maar omdat hij een springwedstrijd had, heb ik Kokkie meegenomen.
Kokkie reageerde heel heftig en dat is hier en daar ook goed te zien! We hebben gelijk die week daarna even een tandarts erbij gehaald en hij had hier en daar wat haken. Hopelijk gaat het de volgende indoor wat beter.
Met dank aan Evelli voor het filmen!
Filmpje van het eerste parcour. Deze ging wel goed, snelle tijd, maar helaas wat ballen. Anders de snelste tijd van de dag.
Tweede parcour was speel uw spel. Ik raakte halfin de kluts kwijt, reed helaas verkeerde kant van D door en wist even niet meer welke kant ik op moest. Jammer, maar helaas.
We zijn uiteindelijk tweede geworden!
Evelinee_
Geplaatst: 13-12-10 18:19
Hee! Dat komt mij bekend voor!! Zag er echt goed uit! Wat een pittig ding! Hopelijk is die indd de volgende indoor wat minder heftig aan je hulpen!
Oh, das bij springen ook. Gewoon goed uit je hoofd leren en dan goed sturen? Maar wat moet je dan doen alsie zo maf doet? Want dan heb je alleen je teugel- en stemhulpen toch?