Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MenFreak schreef:Ik heb ze vanaf vorig jaar Augustus, en komen inderdaad bij J. van Dorresteijn vandaan..![]()
Een voor- en een achterpony uit 't vierspan...
MenFreak schreef:Patrick; Wat leuk! Ze hebben naar horen zeggen best wel lang bij John meegelopen, misschien heb je ze in Beesd ook wel gezien.. Je was toch bij/in de buurt van Martin Elders? Daar stonden we naast..
Albert; Als ik het goed begrijp voor een wending in beide handen een lus leggen, en op het rechte stuk geen? Hij loopt nu niet in de strengen, dus klemmen een stukje naar achteren? Dat lussen is dan voor mij op de korte zijde wel een gedoe..![]()
2 lussen pakken - buitenleidsel laten glijden - opnieuw pakken - weer laten glijden? Ga vanavond nog even naar de manege, ik denk met tandem, zal eens wendingen proberen te rijden dan!
Ik vind mijn kar zoals het nu is super, haha, zeker omdat ik verder weinig wedstrijden zal starten met het tandem. Voor tweespan (en enkelspan-training) is hij prima!