Wat een mooi beeld
Citaat:
Ik had nooit gedacht dat Irma zo braaf zou zijn gezien ze een aantal winters geleden een ernstig ongeluk heeft gehad waarbij ze op hol sloeg met iets wat aan haar vast zat en toen door de ruit gesprongen is.
Zo dat is heftig. Zullen wel allemaal vragen over komen maar hoe dan ook, ik hoop dat ze het uit haar hoofd heeft gewist en weer een fijn menpaard kan worden. Zo te zien vind ze het erg leuk.
Let erop dat je strengen een lijn naar beneden moeten lopen. Je gebruikt de broekriempjes volgens mij als strengophouders en doordat die nogal hoog hangen krijg je een soort hoek. Dat zorgt ervoor dat de druk niet goed op de borst komt / ook op andere delen van het tuig drukt. Dat is niet prettig voor een paard, zeker niet als ze straks de wagen erachter krijgt. Het lastige altijd met een bandje slepen is dat die strengen heel laag zitten, dus dat ze erover heen kunnen stappen, dus ik begrijp wel dat je ze hoger hebt willen ophangen.
Heel veel plezier met Irma en zorg dat er zeker met haar verleden altijd iemand bij is als je met haar verder gaat.