Ik heb Amber zelf beleerd voor de wagen ongeveer 1 jaar terug maar ze heeft er nog maar een keer of 15 voor gestaan ivm dracht, veulen en weinig tijd. Ik heb ook lange tijd niet gemend en ben dus ook nog niet zo ervaren. Mijn paardrijinstructrice had me uitgenodigd om samen met haar daaraan mee te doen gewoon voor de lol, zij zou meedoen met haar mini shet dus mijn pony kon er gemakkelijk naast in de trailer. Zo gezegd zo gedaan, wagentje op de aanhanger, pony's in de trailer en gaan.
Was van te voren verschrikkelijk zenuwachtig, ik mocht namelijk met haar wagentje rijden (mijn eigen concourswagentje lijkt me niet zo geschikt) dus was doodsbenauwd om vast te komen zitten in de vaste hindernissen met mijn stuurmanskunsten

Eerst als groom meegereden met mijn instructrice dus kende het parcours al redelijk uit mn hoofd voor de start

Amber vond het inrijden al verschrikkelijk spannend, ik had nog nooit met haar tussen andere wagentjes gereden dus die draaiende wielen en vreemde terrein maakte dat ik de eerste rondjes alleen maar hard kon draven, pas later konden we ook echt warmstappen

Het eerste rondje rustig gereden, Amber keek der ogen uit naar de bloemen die langs iedere hindernis stonden, maar met wat aanmoediging ging ze er toch vrij gemakkelijk doorheen

Het tweede rondje wist ze precies wat ze moest doen, oren naar voren en vliegen maar! Hoefde haar amper aan te sporen voor een galopje en ze liet zich ook super makkelijk terug nemen e.d.

Wat me op de foto's pas opvalt is dat mijn borsttuig nogal laag hangt, die kan volgens mij wel een gaatje hoger?
En manen zijn in racemodel omdat ze een stuk had weggeschuurd, ziet er dus nogal lomp uit maar groeit wel weer bij

Wij en de pony hebben iig heel veel plezier gehad!
Uiteindelijk waren we 15e met een tijd van 2.58 en 2.29 m. (2:10 was binnen de tijd) en 5 stafpunten (1 balletje?).