Hee Stef ziet er leuk uit hoor Enne nog gefeliciteerd met de behaalde punten, had graag even komen kijken, maar het kwam er helaas niet van, maar foto's zien er goed uit Abbey dus goed d'r best gedaan
ik vind het dubbel knap van je dat je je zelfvertrouwen weer hebt hervonden,alleen nu nog iets meer kijken of je er zelf ook van geniet En met Abbey mag je best blij zijn,ze is erg braaf!!!
Biancacoo
Geplaatst: 03-10-10 20:08
Mooie foto's !! Ze heeft het goed gedaan zo te zien, het ziet er echt goed uit ! Petje af, voor jouw, da je je verrouwen zo terug gevonden hebt.
eefielover
Geplaatst: 03-10-10 20:35
Gaaf, het ziet er echt goed uit.. zelf ook nog lachen en niet te gespannen kijken, dan is het plaatje helemaal compleet! Ga je meer wedstrijden rijden?
Tja, dat hoort he Ben allang blij dat je voor wedstrijd niet een heel wedstrijd tenue aan hoeft te schaffen, gewoon een net pak, wat je buiten de paarden om ook nog eens aan kan
Wat leuk zeg...ook dat je trainer er zelf ook een proef mee rijdt. Hoge punten! Hoeven jullie geen menschort? Welk tuig gebruik jij, staat haar mooi....
Bij de KNHS moeten dames ook gewoon een schort. "Dames: Kostuum, combinatie of rok - hoed of veiligheidshelm, schootkleed en handschoenen." (blz 5, artikel 407)
Ontzettend leuke combinatie! Van harte met je mooie punten!
annick_lotte
Geplaatst: 16-10-10 20:47
wat een mooi paardje veel succces met je wedstrijden als je die nog gaat rijden
Corkralia
Geplaatst: 23-10-10 20:16
Hey Stef, voor jou mijn eerste berichtje op Bokt. Abbey en jij zien er goed uit op de foto's, als je er de volgende keer met een big smile op zit en een schort voor hebt, scoor je nog hoger. Weet ik zeker.