layka is een merrie van 11 jaar, ze is nu al 6 jaar in het bezit van ons.
layka is vanaf het begin dat we haar hebben, makkelijk als het haar zo uit komt. ze is behoorlijk verkeersmak maar houd niet echt van trekkers en klapperende karretjes achter auto's etc aan. de enige trekker die ze wel leuk vind is onze eigen aangezien hier de trailer achter zit of die komt kuil of water brengen...
layka is bij de vorige eigenaresse ook in het tuig gebruikt, ze hadden vaak les en toen de eigenaresse trouwde heeft layka de wagen getrokken!
een jaar nadat we layka hadden gekocht hebben we haar voor het eerst aangespannen gebruikt.
namelijk het had gesneeuwd en wij hebben een arretikker dus uitproberen.
en braaf dat ze was en mooi dat ze het vond! geweldig(hier alleen foto's van die ik zou moeten inscannen) zelf met belletuig kon het.
nu heb ik een aantal men foto's van haar door de jaren heen.
tijdens de marathon(ameland) vorige jaar, mn vader en mijn zusje spannen haar in(met "haar" trekker op de achtergrond)

nog aan het warmrijden voor de dressuur van die dag

vanaf de wagen gezien met haar dûvel oortjes

dit waren 2 foto's van vorige jaar.
de foto's die nu komen zijn van het voorjaar de onderlinge minimarathon.
de brug moest genomen worden, dit doen we onder het zadel wel vaker maar aangespannen niet.

pony met watervrees

apparte matten maar voor deze dame hiervoor totaal geen vrees(bijna elke andere combinatie wel behalve 1 dubbelspan shetlanders die konden er onderdoor;))

met mijn zusje aan het stuur toch door de waterbak(we mochten het parcours 2x doen, en je moest op de heen en terug weg door de waterbak. mijn zusje en ik hebben beide meegedaan met layka dus totaal is ze er toch 8 keer doorgeweest)

nu komen een aantal foto's van het feit dat ze graag voor de arreslee loopt.
deze foto's zijn tijdens de heerlijke sneeuwdagen begin 2010 genomen
thuis klaarstaan

dwars door het dorp

het lijkt op het bos, maar we glijden officieel op een fietspas aan beide zeide is wel bos

dit waren de foto's van layka en de arreslee
ik hoop dat jullie van haar genoten hebben. commetaar is altijd welkom!(natuurlijk wel netjes)