Elk jaar doen wij mee met ringsteken in Hellendoorn en elk jaar is de grote vraag; hoe spannen we ze nu in? Omdat mijn pony's over het algemeen flink wat maffe dingen hebben gedaan kun je veel uitproberen Dus hebben we besloten om flink wat leidsel te verzamelen en alles voor elkaar te zetten... We weten nog niet zeker hoe het officieel heet. We hebben de term Quadrem gehoord en Quadro. Maar wat de officiele benaming is? Ik ben nooit verder gekomen als een Rendem. Vanavond moeten ze laten zien dat ze het ook kunnen voor publiek... Ik ben benieuwd Het is net een bonte pony polonaise!
Schaduw tellen...
Mijn vriend heeft het laatste stuk nog even met ze 'gespeeld'
Haha! Wat gaaf! Leuk ook met al die verschillende kleuren leidsel, ik zie dat al helemaal voor me: "nee, wacht, die is van pony nummer 2... De rode moet ik hebben..."
Veel plezier en succes met ringsteken! Je zult flink in de picture staan met zo'n leuk span!
wat ontzettend knap zeg.... laat je ons weten hoe het is gegaan met ringsteken, is het trouwens niet zo dat je 1e pony dan alweer bij de volgende ring is als jij op de wagen nog bij de ring daarvoor is