Mijn uitzicht vanaf de kar

Bliksem

Wonder

Aangezien ik nu alleen maar over de weg kon zijn er nu geen echte rijfoto's

Als ik weer in het land kan rijden komen er ook nog een keer rijfoto's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoyCiej007 schreef:Leuke shetten!
Ik snap alleen niet wat je op de laatste foto's met de hoofdstellen hebt gedaan? Hoop dat je niet op deze manier 'bitloos' gaat mennen?? Daarbij zitten de bakstukken en het kopstuk e.d. helemaal om elkaar heen gedraaid, dat zou ik toch echt anders doen.
Foto 1 geeft een héel gevaarlijk beeld; ik zie niemand op de wagen en ook niemand die het span vast heeft en/of er voor staat. Levensgevaarlijk, dat zou ik nóoit meer doen!
Verder zou ik wel op zoek gaan naar andere tuigbeschermers; deze zijn zo verschrikkelijk dik dat het hele tuig uit z'n fatsoen wordt gehaald
sorsie schreef:Bedankt voor de verduidelijking![]()
Ik had de linker leidsel bij de linker pony wel goed, maar dan had ik de linker leidsel bij de rechter pony door de leidselsleutels gedaan, die moesten dus door de leidselsleutels van de linker pony![]()
Nu snap ik het weerBedankt voor de hulp
JoyCiej007 schreef:sorsie schreef:Bedankt voor de verduidelijking![]()
Ik had de linker leidsel bij de linker pony wel goed, maar dan had ik de linker leidsel bij de rechter pony door de leidselsleutels gedaan, die moesten dus door de leidselsleutels van de linker pony![]()
Nu snap ik het weerBedankt voor de hulp
Maar wat ik nou niet snap; hoe kan je in godsnaam op deze manier op pad gaan, terwijl je blijkbaar geen enkel idee hebt hoe je correct moet optuigen en inspannen? Hoe kan je dan veilig de weg op gaan?
Ik zou je echt met klem een mencursus/cursus koetsiersbewijs willen aanraden, want op deze manier vraag je gewoon om ongelukken.
Daarbij; je pony's kunnen nog zo verschrikkelijk lief zijn, het blijven pony's, vluchtdieren. Als je ze zo los zet en ze schrikken ergens van (en ja dat doen ze vroeg of laat heus, ookal zijn ze de allerliefsten) en er zit niemand op de bok of er voor om de leidsels vast te houden, dan gaat je span er vandoor zonder jou en heb jij het nakijken.
Mag jij raden wat er verder allemaal wel niet kan gebeuren!
JoyCiej007 schreef:Leuke shetten!
Ik snap alleen niet wat je op de laatste foto's met de hoofdstellen hebt gedaan? Hoop dat je niet op deze manier 'bitloos' gaat mennen?? Daarbij zitten de bakstukken en het kopstuk e.d. helemaal om elkaar heen gedraaid, dat zou ik toch echt anders doen.
Foto 1 geeft een héel gevaarlijk beeld; ik zie niemand op de wagen en ook niemand die het span vast heeft en/of er voor staat. Levensgevaarlijk, dat zou ik nóoit meer doen!
Verder zou ik wel op zoek gaan naar andere tuigbeschermers; deze zijn zo verschrikkelijk dik dat het hele tuig uit z'n fatsoen wordt gehaald
HeleneDas schreef:JoyCiej007 schreef:Leuke shetten!
Idd,
Met die tuigbeschermers zien ze er een beetje pakezeler eruit!
Maar verder leuke pony's