Dit is een sulky pirouette. We hebben hem nu vanaf oktober 2009 en zijn er zeer tevreden over. Ik ben trouwens 1.78, Sim is 86 cm hoog. Ik denk dat als je groter bent dan 1.80 de sulky niet lekker meer zit. Heb bankje is flink naar voren en achter te bewegen. Het lamoentje is 1.35 lang en in de breedte ook verstelbaar.
De sulky...

zoals je ziet goede vering, spatbordjes en dus een eenzitter...

Simba staat er helemaal klaar voor, zoals gewoonlijk. Hij heeft er altijd zin in en staat als ik de sulky pak altijd in de startblokken

Mooi plaatje...

Toen moest hij voor de foto weer terug de oprit op, zo grappig, daar had hij dus helemaal geen zin in

maar omdat ik toch heel graag iets wilde doen met pony's (kan door eigen blessures niet meer veel en lang paardrijden) dacht ik: dan ga ik met zo'n kleine pony gewoon proberen of mennen toch niet wat voor ons is. Leek me toch dat ik dat niet eng moest vinden.... en anders kon ik altijd nog met hem gaan wandelen en vrijheidsdressuur. Nu bleek Simba een ongelovelijk pittig en vrolijk ding dus met Sim is het altijd leuk om aan de slag te gaan, wat je ook doet! Maar mennen is wel zijn favoriete bezigheid.
.. Sim straalt helemaal voor de kar
zouden we eigenlijk voor de lol eens aan Frank sr moeten vragen hij is er gek genoeg voor