Vandaag een heerlijke rit gemaakt met Noortje, zij is nu sinds anderhalve maand echt beleerd voor de wagen en ze doet het zo super!!
Ze staat echt voor een boerenwagentje en had in me gedachte mocht ze het leuk doen en vooral vinden kan ik altijd in de toekomst een leuke sulky aanschaffen, wat er dus ook aan zit te komen

Noortje is sinds iets meer dan een jaar nu van mij, ze is altijd van een boer geweest waar ze nooit in handen kwam alleen als ik er was in me vakanties. Ze stond toendertijd dichtbij de camping en ik ken haar al van veulen af aan, dat is dus al 13 jaar!
Augustus woon ik 3 jaar in Doetinchem en juist per augustus verhuis ik weer terug naar Alphen a/d Rijn. Om die reden heb ik haar zelfs een tijdje geleden te koop gezet maar ik kon het niet over me hart verkrijgen en dus gaat ze mee! Ik was heel bang dat ze de hele winter op stal zou moeten staan (dat kent ze niet) maar heb nu een stal gevonden met een uitloopje.
Vandaag was een vriendin Esther (Isaatje16) mee (van Alphen) voor de laatste keer een ritje maken in het bos. Al maak ik er zeker nog wel een paar voor de verhuizing!

Esther voor het eerst op de bok

Noortje met haar sportkapsel of zoals sommige zeggen fjorden kapsel

Onderweg kwamen we een klaproos tegen en ik kon het niet laten, zo lief

Pony werd natuurlijk uitgebreid beloond thuis

Ben echt zo blij dat me poown mee verhuist

Douch beurt had ze wel verdient

Berichtje zou leuk zijn