Borststuk mag idd wel omhoog, standaard wordt je geleerd een handbreedte boven het borstbeen en mag de luchtpijp niet afsluiten, maar hierbij hoor je wel te kijken naar je dier en daarbij past het standaard verhaal niet altijd

.
Maar deze mag echt wel een stukje omhoog.
Lastig te zien, maar het lijkt ook dat je kruisriem/lenderiem niet op de juiste hoogte zit, deze hoort op het hoogste punt te liggen van zijn billen/rug, ik kan niet zien of je 2 riemen hebt daarvoor of dat je een gecombineerde hebt, zoals het lijkt heb je de laatste.
Tevens vind ik de wagen te klein voor je paard, lees: je zit te laag, de leidsels horen vrij te hangen en bij jou liggen ze op zijn billen.
Je zou dit kunnen oplossen door grotere maat wielen er onder te doen, of b.v. een hoger bokkussen.
Ik heb heel eerlijk gezegt niet het idee dat hier 25 inch wielen onder zitten, het lijken me meer maat 23 inch, maar het e.e.a. kan ook vertekenen door de mooie kleur
Ik vind het verder een heel mooi wagentje en een hele leuke frisse kleur, ik wens je veel fijne menkilometers toe