Goofy is een minishet hengstje van 9 jaar oud en hebben we zelf afgelopen herfst voor de kar beleerd.
Wij zijn geen profs, we rijden voornamelijk recreatief buiten. Maar deze keer eens wat in de wei gedaan.
We zijn voornamelijk bezig met de ontspanning en het tempo, meneer wil namelijk graag doorlopen.
Daarnaast willen we binnenkort eens kijken of we misschien lid kunnen worden van de menvereniging (geen idee hoe ze hier denken over een minishet hengst...) en ook lessen gaan volgen om dressuurmatig iets beter te worden.
De broek van het tuig is nog steeds een ramp, al vanalles geprobeerd, maar nog steeds geen goed passende broek gevonden (gelukkig heeft onze marathonwagen een rem, alleen hiermee is het in de wei niet handig rijden). Daarnaast heb ik het idee dat de sulky nog steeds niet goed afgesteld is (ook de reden dat we nu een marathonwagen hebben), als iemand daar nog tips voor heeft

Oja, het is mn zusje hier op de bok, over haar houding ben nog ik niet tevreden en dat weet ze ook wel (hierover hoef ik geen commentaar) en de foto's staan niet op volgorde

Hiervoor had Goofy er een aantal bokjes ertussen door gegooid, aangezien hij niet harder mocht en het in de wei niet zo veel aan vind.

En tsja, meneer wil graag hard en soms mag dat (niet dat dit zijn topsnelheid is

En dan toch ook maar even onze marathonwagen showen

Bedankt voor het kijken

Tips etc. zijn van harte welkom!