meet Dora

Snorks
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Als je verder wil leren met d'r zou ik er serieus aan denken iets anders aan te schaffen! 
het ziet er alleen dus niet naar uit dat het handig gaat worden om op die sulky zo ook te gaan zitten
. Ik geloof dat ik even bij 'de buren' ga kijken of ze toevallig geen ponytuigje liggen hebben dat ik eens mag lenen
(handig, als je een drafbaan om de hoek hebt én je die mensen kent
hoop alleen dat ze niet alleen paarden tuig hebben.)

xElienx schreef:euhmmmmm waar zijn je strengen
Napie schreef:Het hele tuig hangt voor geen meter, ook de broek hangt ongeveer op de enkels van het paard. Het paardje is gelukkig heel braaf geweest maar als het was gaan slaan dan had ze d'r poten gebroken op die sulky. Ik zou er in ieder geval niet op gaan zitten want je heb zo een hoef in je gezicht. Aan de andere kant vind ik het ook nooit verstandig om naast de wagen te lopen. Ik mis je zweep, als de pony zich omdraait dan kan je hem nooit van je afdraaien en met gevolg een "paardenknoop" (ik weet niet hoe anders ik dat moet noemen als je leidsels geheel om je paard zitten heen gedraait)

wel leuk beestje
Napie schreef:Aan haar profiel te zien is het al eens eerder mis gegaanCitaat:Ze ligt ook in de koets (enkelspan) en kan prachtig draven.
dit gaat over een heel andere pony waar overigens ook nog nooit iets mee is mis gegaan en die al beleerd was?
had ik nog niet eens gezien. Het gehele tuig moest groter gezet worden en ondertussen heb ik er waarschijnlijk absoluut niet op gelet of hij wel recht hing (hij hing tevoren wel recht, heb 'm nog vergroot omdat hij zowat onder 'r staart zat
maar aangezien hij hier toch geen enkel nut heeft maakt ook dat weer eigenlijk niet uit.
te groot zou een mogelijkheid zijn, maar dat een paardensulky te klein is voor een grote pony ?
en als ik meerij zie ik vanalles, maar echt niets noodzakelijks (tenzij je de vliegen van de kont van je paard verwijderen noodzakelijk noemt
) voor het meeste gebruik ik eenvoudigweg mijn teugels.Lord_Ik schreef:Napie schreef:Ze ligt ook in de koets (enkelspan) en kan prachtig draven.
?dit gaat over een heel andere pony waar overigens ook nog nooit iets mee is mis gegaan en die al beleerd was?