In februari is mijn van der Mee wagen vertrokken richting Beek en Donk, hier heeft hij 3 maandjes gestaan en sinds ruim een week heb ik hem weer terug.
Toen ik afgelopen winter begon met mennen met Roos heb ik ons als doel gesteld dat ik op 2 Mei met de kar naar het land wilde (in de zomer staan we ergens anders) en afglopen zondag was het dus zover...
Voor mijn kar naar Beek en Donk is gegaan heeft Roza er ongeveer 10x voor gestaan. Toen mijn kar terug was heb ik precies een week gehad om haar klaar te stomen voor de rit naar het land (ongeveer een half uur, met draven en stappen, en grootste gedeelte over een 60 km. weg).
Gelukkig is ze wel al verkeersmak dus het was nu alleen nog de stap durven zetten!
Onderstaande foto's zijn van vrijdagavond, op koninginnedag, de laatste training voor zondag. Zondag is trouwens alles ook perfect gegaan! Ik vind het mennen helemaal leuk dus zal jullie nog vaak last gaan vallen met mijn topic's!
Naam: Roza
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 6 jaar
Kleur: GEEN IDEE! (wie weet het wel?)
Hier de foto's (en 1 filmpje)
[1] Bijna klaar om te gaan, alleen nog even wachten op de groom

[2] Roza denkt, gaan we nou nog????

[3] En.... GO!

[4] Daar gaan we hoor, met gevarendriehoek en al!

[5] En weer terug na een lekker rit

Heb nog een filmpje maar ben mijn Youtube wachtwoord kwijt en hij wil hem niet opnieuw verzenden dus dat filmpje komt nog!
Rijtechnisch zal er niet vaal aan te merken zijn maar zal binnekort eens foto's plaatsen waarbij dat wel kan

Bedankt voor het kijken

gr. crista