Hier zie je meer tuig dan pony...moet ik nu echt alleen gaan baas? Poging achterom te kijken waar de groom nu toch blijft
Lamoen / borst lijkt hier raar te zitten maar als hij gewoon vooruit loopt zit het goed hoor.
Je kunt het Alwyn, groom loopt naar achteren (hadden we al eerder paar keer gedaan, ging goed)

Mooi plaatje...leidsels wat los helaas

En daar gaat hij, helemaal zelf, keurig op de weg...

Weer een mijlpaal bereikt...super pony (en super dank aan de groom natuurlijk!!)

PS let niet op die losse broek, hij is te groot, krijg hem niet beter. Lamoen moet nog wat worden aangepast / andere broek of zoiets. Wagen heeft rem gelukkig.

we doen helemaal niet veel, omdat hij gewoon nog heel jong is, 2x per week iets serieus, 1x per week iets met voor wagen / sulky / band. En dan zie je toch dat hij het heel snel oppakt. Wat me zo verbaast is dat hij gewoon zo lekker voor die wagen loopt. Geen getwijfel of gedoe, hij loopt gewoon. Ik weet niet of dat normaal is met mennen, Alwyn is de eerste die we beleren (heb wel pony's gemend jaaaaaren geleden maar dat was achteraf gezien niet echt verantwoord zeg maar