Bij deze dus het boktprimeur van PAKO!! Een bijna 5 jarig ruintje van 82cm hoog. Gezien ze zo ontzettend veel op elkaar lijken kreeg ik ineens weer helemaal zin in om tweespan te gaan rijden!! Ik heb eerst nog geroepen dat ik dit niet meer wilde omdat het toch niet meer zo werd als met Jack en ik het geschikte maatje niet kon vinden voor bij Buck. Tot op de dag van vandaag! Genoot ik er super van!
Ik heb vorige week een splinternieuwe marathon wagen aangeschaft bij Kraay! Met mooie bruine bekleding waar ik altijd al dol op was. Toen moest er nog een tuig komen want die had ik niet meer, dus ook een bruin tuig besteld vanochtend pas gemaakt met Lian & Roel bedankt! En zo gingen we vandaag voor het eerst op pad!
Mijn prachtige wagen!!

PAKO

En mijn ponys en tuig!

Zo gingen we door het winkelcentrum, tja ik ben gek en moet dat ook bewijzen!
Ik wilde mijn zus mijn nieuwe span laten zien, die was aan het werk,. JUIST wat doe je dan?
Naar de winkel!!

En je heet Lieselotte niet als je dit niet even test ?

Lekker bezweet en voldaan rollen

En aan zijn verdiende eten

Ik moet zeggen ik heb een big smile op mijn gezicht en die komt er de eerst volgende dagen niet vanaf! Als ze nou ook wat betere maatjes in het land worden ben ik helemaal happy.

Tuig zit nog niet helemaal goed, er moeten nog veel riempjes worden ingekort daar dus niet op letten!